Gjest Gjest Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Jeg er såååå trist...Jeg har kjæreste og vi har(hadde ?)det bra sammen.Vi hadde en party for noen måneder siden hos oss(vi bor sammen) og da kom vennene hans og en jente (la oss kalle henne -X- ).Han sa at det var ei venninne så jeg spurte ikke han.Men jeg hadde en dårlig følelse om at noe ikke stemte der!Etterpå gikk de to på klubb sammen,jeg var trett og skulle ikke gå,men så gikk jeg til slutt.En annen dag noen måneder seinere så traff han henne på byen og de tok en kaffe sammen.Jeg følte meg dårlig og presset han etterpå å fortelle meg om det bare var ei venninne....han nølte i begynnelsen og sa at de bare hadde klint men etterpå innrømte han at det hadde hatt sex en gang.(LØGN ,fordi hun -X- fortalte meg i ettertiden at de hadde sex 2 ganger)....jeg ble så lei meg....jeg ville aldri gjort det mot han....jeg ville aldri gått ut med eksen min hvis jeg var i forhold....Jeg må si at han ikke har vært utro med henne altså og han har ikke sett henne igjen etter det....og det verste er at alle viste at kjæresten min og -X- hadde noe i fortiden utenom meg
Gjest niomi Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Oj, han går ut med en venninne som han hadde sex med som singel. Og det hele to ganger! Uffenamegen, da, det var da mye å rope hjem om. OK, han løy, men hvorfor tror du han løy? Jo, fordi du ikke skulle begynne slik du har begynt nå. Å tvile på forholdet. Ødelegge et vennskap han tydeligvis setter pris på. Skulle ikke forundre meg om min kjære har klint med, eller hatt sex med, noen av de jentene han omgås. Men så lenge dette skjedde før min tid, bryr det meg midt bak. Og jeg har virkelig ingenting med det. Så derfor spør jeg heller ikke. Og vice versa.
Gjest Reven Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 og det verste er at alle viste at kjæresten min og -X- hadde noe i fortiden utenom meg ← Alle har en fortid, kjære deg, også du og kjæresten din. Er det så sikkert at hun er en eks og ikke bare en ONS?
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Vi vært svært åpne ovenfor hverandre om fortid, og tidligere partnere pga at begge har villet vite hvem og hva som har formet den andre. Så om han hadde løyet om noe slikt så hadde jeg nok reagert på samme måte som deg. Men om holdningen generelt i forholdet var “fortid er fortid, glem det”, så kan jeg ikke si noe om hvordan jeg hadde reagert, det er rett og slett for fjernt fra min egen personlighet.
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Hvor lenge kan de ha vært sammen om de hadde sex bare to ganger??
Jane How Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 En eller to ganger, spiller det så stor rolle? Er mye verre "løgner" man kan fortelle. Om de bare har møtt hverandre to ganger på flere måneder, og han i tillegg hadde tatt med deg den ene gangen, tror jeg ikke du har noe å frykte. Det må være lov å ikke måtte kutte ut alle venner i livet sitt som ikke passer kjæresten, selv om de har ligget sammen en gang i fortiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå