Gå til innhold

utro?..tar opp dette temaet en gang til

Anbefalte innlegg

Gjest -trist jente-
Skrevet

jaja...jeg har skrevet om samme tema før,fulgte de tipsene leserne her inne ga meg men jeg fant ALDRI ut av det....vel her er historien en gang til:

Jeg har samboer og vi har bodd sammen i nesten 2 år.Han sa til meg at han ALDRI ville være utro og hvis det skjedde,ville han si det til meg.....MEN MEN.... Da jeg var bortreist i 2 uker i påsken hadde samboeren min besøk av bestevennen sin og ei annen jente,og de var der i 2-3 dager.Så da jeg kom hjem hadde jeg en mistanke om at noe hadde skjedd,fordi den jenta unngikk meg og da jeg ringte henne og spurte om det hadde skjedd noe mellom henne og samboeren,svarte hun nei,men rett etter jeg la på,sendte hun melding til samboeren min : "ring meg når du har anledning" sto der. ...så en dag kom bestevennen til samboeren min og den jenta og fortalte meg at hun og samboeren min hadde hatt sex mens jeg var bortreist.Den historien virket litt usannsynlig og den jenta fortalte noe annerledes enn han vestevennen til samboeren min.Jeg ble helt ødelagt,så konfronterte det med samboeren min men HAN NEKTET ALT og sa at det bare var en komplott mellom de to for å ødelegge for oss,fordi begge to har alltid vært sjalu på oss .Men jeg vet ikke hvem jeg skal tro på. Samboeren sier at det er en løgn (og vil ikke se eller snakke med noen av de) ,bestevennen hans vil ikke snakke om det og den jenta påstår at de har hatt sex.....HJELP....Hvem snakker sant og hvem lyver???Åssen kan jeg finne ut av det????Det er veldig viktig å finne ut........

og så en dag kalte jeg inn den jenta for å komme hjem hos oss (jeg må nevne at bestevennen til samboeren min ikke turde å komme),så kom hun og var redd men etterhvert så sa hun foran samboeren min at de hadde gjort det.Samboeren min ble sint og kastet henne ut og siden har han også kuttet ut helt bestevennen sin.Jeg sendte også melding hammelig fra hans telefon til henne,men hun svarte ikke...hmm...og så ba jeg henne ringe ham og jeg lyttet hemmelig og han nektet alt igjen.....jeg vet ikke mer...kanskje han var så full at han ikke husker noe???

I fortiden hadde han også løyet om noen ting,men da jeg presset han så innrømte han nesten alt....så kanskje han ikke er flink til å lyve??? :grine::grine::grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest -trist jente-
Skrevet

trådstarter her...en ting til ,jeg glemte å skrive.Han samboeren min har aldri etter det prøvd å skjule mobilen osv...Hadde han gjort det,ville han ikke tatt noen "forholdsregler" da???

Skrevet

Høres ut som om han var utro i påsken. Men kanskje han har lært..? Been there, done that, wasn't worth it..?

Skrevet
I fortiden hadde han også løyet om noen ting,men da jeg presset han så innrømte han nesten alt....så kanskje han ikke er flink til å lyve??? :grine:  :grine:  :grine:

Om han innrømmet nesten alt under press tror jeg du ser fler troll enn det finnes i denne skogen.

Skrevet

Huff, stakkars deg... for en fæl situasjon å være i. Jeg vet faktisk ikke hva jeg ville ha gjort. Kanskje være litt utspekulert og si til kjæresten din at du lover å tilgi det dersom det skjedde noe mellom dem, og at du trenger å få vite det 100 % sikkert at det skjedde... så kanskje han innrømmer det, og så får du heller da ta stilling til om du tilgir det eller ikke. Selv om det jo er en sleip måte å gjøre det på...

Virker jo veldig rart av hun jenta å juge om det, og hvis jeg forsto deg rett så sa bestevennen hans det til deg også? Med mindre du har hatt et VELDIG dårlig forhold til bestevennen hans tidligere, så virker det jo helt sykt å juge om noe sånt... Det høres mer sannsynlig ut at de røpte seg overfor deg, og så er kjæresten din sint på dem fordi de hadde lovet å ikke si noe... Men man kan jo aldri vite. Jeg ønsker deg ihvertfall lykke til...

:klem:

Skrevet

Dette sier seg selv :ironi: han har vært det, hvorfor skal noen lyge om sånne ting? :sjenert: du forstår jo det selv men du er vel redd for at du skal få høre det fra han selv! må bare forhøre meg litt, dere er ikke veldig unge?

Nei han er nok ikke så glad i deg som du er i han!! så hadde jeg vært deg så hadde jeg pakket og dratt fordi når du har brukt så lang tid på å finne ut av dette og han ikke har kommet med en innrømelse så sier det bare sitt... det finnes flere fisker.... en som ikke vil deg noe ondt i livet :)

Skrevet

Jeg har ei venninne som hadde en kjæreste som brukte de unnskyldningene typen din bruker. Jente etter jente fortalte henne at de hadde hatt sex med kjæresten hennes, og kjæresten nektet alt. Sa at de tullet, at de var sjalu, at de var onde, slemme, at de hadde psykiske problemer og bla bla bla. Den ene bortforklaringen etter den andre. Selv da han ble ferska i å sende "vil du pule?" melding til ei annen venninne påstod han at det bare var tull og fleip! Og hun trodde han.

I ettertid viste det seg at han var utro med hele 5 jenter i løpet av forholdet. Hun kasta bort 4 år av livet sitt på den utro dusten, som attpå til var dum nok til å ikke bruke kondom når han var utro. Klamydia ble et ganske godt bevis på utroskap etter hvert!

Så du dama: Hivtest deg og test deg for kjønnsykdommer for sikkerhets skyld. Beklager å si det, men jeg tror typen din har vært utro... Du fortjener alltid bedre.

Skrevet

Har vært i lignende situasjon... Hadde en type som droppet venner og alt mulig fordi de røpet uroskapen hans til meg... Jeg trodde jo at de konspirerte mot ham som han sa, men det stemte ikke. Kastet bort nesten 4 år med ham. Men han må ha hatt spaltet personlighet. Han gjorde seg selv til offer hele tiden selv om det viste seg til slutt at han hadde hatt sex med alt han kom over mens vi var sammen... :frustrert:

Skrevet

Hm....hvike grunner skulle bestekompisen og hans venninne ha for å sette samboeren din i en slik situasjon? Nå kan jo folk være jævlig mot hverandre, men da er det som regel en ganske innlysende grunn.

Skrevet

Jenta kom til dere og stod foran samboern din og sa at de hadde hatt sex? :overrasket: Hvem er så dum å gjøre det om de lyver?

Skrevet

Folk kan ha mange grunner til å lyve...

Jeg for min del synes det er merkelig at hans "beste venn" i tilfelle skulle røpe noe sånt for deg. Særlig hvis det var en engangshendelse. Trodde gutter støttet hverandre. Du kan jo prøve å spørre denne vennen om det har vært flere hendelser?

Stakkars deg, en fæl situasjon... :klem:

Skrevet

Jeg syns ikke det virker så sikkert at han har vært utro jeg da... Folk kan være rimelig jævlige mot hverandre..

Skrevet

Jeg hadde iallefall hatt store problemer med å tro på kjæresten min...

Du har ikke sett hva slags meldinger han har sendt da?

Skrevet
jaja...jeg har skrevet om samme tema før,fulgte de tipsene leserne her inne ga meg men jeg fant ALDRI ut av det....vel her er historien en gang til:

Jeg har samboer og vi har bodd sammen i nesten 2  år.Han sa til meg at han ALDRI ville være utro og hvis det skjedde,ville han si det til meg.....MEN MEN.... Da jeg var bortreist i 2 uker i påsken hadde samboeren min besøk av bestevennen sin og ei annen jente,og de var der i 2-3 dager.Så da jeg kom hjem  hadde jeg en mistanke om at noe hadde skjedd,fordi den jenta unngikk meg og da jeg ringte henne og spurte om det hadde skjedd noe mellom henne og samboeren,svarte hun nei,men rett etter jeg la på,sendte hun melding til samboeren min : "ring meg når du har anledning" sto der. ...så en dag kom bestevennen til samboeren min og den jenta og fortalte meg at hun og samboeren min hadde hatt sex mens jeg var bortreist.Den historien virket litt usannsynlig og den jenta fortalte noe annerledes enn han vestevennen til samboeren min.Jeg ble helt ødelagt,så konfronterte det med samboeren min men HAN NEKTET ALT og sa at det bare var en komplott mellom de to for å ødelegge for oss,fordi begge to har alltid vært sjalu på oss .Men jeg vet ikke hvem jeg skal tro på. Samboeren sier at det er en løgn (og vil ikke se eller snakke med noen av de) ,bestevennen hans vil ikke snakke om det og den jenta påstår at de har hatt sex.....HJELP....Hvem snakker sant og hvem lyver???Åssen kan jeg finne ut av det????Det er veldig viktig å finne ut........ 

og så en dag kalte jeg inn den jenta for å komme hjem hos oss (jeg må nevne at bestevennen til samboeren min ikke turde å komme),så kom hun og var redd men etterhvert så sa hun foran samboeren min at de hadde gjort det.Samboeren min ble sint og kastet henne ut og siden har han også kuttet ut helt bestevennen sin.Jeg sendte også melding hammelig fra hans telefon til henne,men hun svarte ikke...hmm...og så ba jeg henne ringe ham og jeg lyttet hemmelig og han nektet alt igjen.....jeg vet ikke mer...kanskje han var så full at han ikke husker noe???

I fortiden hadde han også løyet om noen ting,men da jeg presset han så innrømte han nesten alt....så kanskje han ikke er flink til å lyve??? :grine:  :grine:  :grine:

Hva slags forhold er det egentlig dere har? Har du tillit til samboeren din? Stoler du på ham?

Hvis svaret er nei - er det da ok for deg å leve i et samboerforhold men en du ikke stoler på?

Hvis svaret er ja - da burde det ikke spille noen rolle hva andre sier og hva andre skaper av rykter og "såpeopera". Kanskje det er sant som han sier at han ikke har vært utro? Han kan ikke gjøre noe mer for å bevise sin uskyld tydeligvis - hva skal til for å du skal tro på ham?

Jeg synes vel det høres ut til at du ikke stoler på samboeren din. Du hadde ikke satt igang med slik etterforskning og spurt alle andre om hva som egentlig foregår, sendt hemmelige meldinger fra hans mobil (for å se om han fikk svar som kunne bekrefte din mistanke?) og bevisst lett etter bekreftelser på at han er utro hvis du stolte på ham!

Skal du satse på et forhold med en fyr som du ikke stoler på og hvor du skal "kalle inn" folk til å erkjenne at de har ligget med samboeren din for å se hvordan han reagerer? Eller kan du klare å velge å stole på ham og stå sammen med ham mot de som "lyver"?

Hva som egentlig foregår er det ingen her som kan svare deg på. Det som det handler om her er at du må velge hva du skal tro på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...