Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg også har reagert på denne ordningen.

her kommer de til landet som flykninger,blir plassert på mottak før de blir integrert i komunen om de er så forfulgt osv. til å få opphold her i landet.

Dem reiser hjem i hytt og pine på ferie. Noen er nesten ikke i Norge eks.M.Krekar) er det ikke farlig for de lengre?

Noen fam. som har fått opphold er far igjen i Norge, mens mor og barn blir sendt hem igjen.

Noen driver butikk i hjemlandet. Når skal politikerne få øya opp. De er ganske blåøyde.

Det kan ikke bli slutt på hets/rasime i Norge på denne måten. Man ser man blir utnyttet på det groveste.

Så er det de som sitter igjen i sine land, de som er reelle flykninger. De som aldri har mulighet /råd til å komme til Norge.

Selv kvoteflykninger har vi latt oss lure av.

Nå er det "eget" reisebyrå i Oslo beregnet på denne gruppen.

Jeg er for flykninger i Norge, men da skal de være reelle flykninger som trenger beskyttelse av oss. Hjertelig velkommen.

Man får snu litt på flisa og si: du skal få opphold så lenge du trenger beskyttelse, men den dagen det er trygt for deg og reise hjem, ja da blir du der.

Vi har fått integrert noen der jeg bor. Foreløbig har de ikke klart å få seg arbeid. Går Norskkurs.

Hvem er det som går rundt med den nyeste Nokiaen? den som koster 5900 på tilbud? Jo dem. Så står de på spilleautomater og putter på 100 lapper. Fikk hakaslepp. dette er en gruppe på 10-12p.

Vi som blir foret med at de har så lite og stakkar......

Fruen til den ene hadde fått tak i noen smuglersigaretter som hun solgte. Politi kom og boten var på 5000 kr. Hu holdt på å le seg ihjel da hun fortalte at sosilakontoret måtte betale boten. Dem hadde jo ikke noe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spark alle som jobber på sosialkontorene. De er noen jævla snyltere.

Hva med å betale ferie til de som har bygd opp landet istedet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...