Gjest Gjest_Forvirra_* Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Jeg liker en kar som bare er helt fantastisk flott…. (selvsagt.. det er jo de man liker ) Min selvtillitt er for så vidt helt grei den, men denne gutten/mannen er nesten bare FOR perfekt…. Vi datet litt for to år siden (men det ble ikke noe av – delvis fordi jeg hadde en eks jeg ikke var ferdig med- og ble sammen med igjen kort tid etter) Hyggelige dater, men det har ikke vært noe kyssing el sånt ennå. Nå er jeg singel og har møtt ham igjen, og han er bare så skjønn!!!! Men jeg er så redd for at han er for bra for meg….. Han kan liksom alt bedre enn meg han. Jeg er sporty og liker ski bortover og nedover; han går Birken, og har vært konkurransekjører i Telemark. Jeg liker musikk og spiller litt piano. Han spiller piano i band og er fantastisk mye bedre enn meg.. Jeg har en ok jobb og 3-årig utdannelse, han har mastergrad, er sjef og tjener rått…. Jeg er vanlig søt og litt beskjeden, mens han er dødskjekk, utadvent høy og mørk og akkurat passe veltrent Han kommer jo garantert til å gå lei av lille meg når han finner ut hvor utrolig ordinær jeg er .. Noen som har råd eller erfaringer???
Drua Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Hvorfor sammenlikner du deg med han, hva er poenget med å måle? Det jeg leser ut i fra det du skriver over her er at dere har endel like interesser, og det er kanskje det viktige- ikke hvem som er best? Hadde du følt deg mye bedre hvis du overgikk han og var verdensmester på ski og tjente ti milloner i året som leder i en internasjonal bedrift? Husk at du har mange gode kvaliteter og ting du er kjempegod til, du har egenskaper han ser i deg og liker! Rett deg opp i ryggen, kvinne- vær stolt av deg selv og sats på han. Husk at han sikkert ikke er helt perfekt han heller for det er det ingen som er.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 TS: Takk.... men han er en sånn som sjarmerer de fleste, og jeg vet at jeg ikke har samme effekt på gutter (sånn generelt) som han har på jenter. Er så redd for å bli skuffa og dumpa. Har hatt flotte kjærester før også, men han her hadde passet bedre med en hyggelig modell med iq på 140.
Lizzee Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 TS: Takk.... men han er en sånn som sjarmerer de fleste, og jeg vet at jeg ikke har samme effekt på gutter (sånn generelt) som han har på jenter. Er så redd for å bli skuffa og dumpa. Har hatt flotte kjærester før også, men han her hadde passet bedre med en hyggelig modell med iq på 140. ← GO FOR IT!!!! At han sjarmerer de fleste og at du selv tror at du ikke har slik effekt på gutter... Det spiller ingen rolle. Kan hende han blir sjarmert av deg minst like mye som du blir av han!! At du TROR at han passer bedre med en modell betyr ikke at han vil ha en. Tenk om han bare vil ha deg???
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Tuusen takk:) Det er både deilig og rart at en sånn fyr kan like lille rare meg! . Kommer til å bli såå sjalu på alle jentene med større pupper, mer spretten rumpe, som har mer sjarme, og er mer huslige enn meg. Og så jeg som ikke er sjalu av meg egentlig!
Gjest Neffi Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Tuusen takk:) Det er både deilig og rart at en sånn fyr kan like lille rare meg! . Kommer til å bli såå sjalu på alle jentene med større pupper, mer spretten rumpe, som har mer sjarme, og er mer huslige enn meg. Og så jeg som ikke er sjalu av meg egentlig! ← Du må begynne å elske din egen rumpe!! Den er helt sikkert SUPERFIN
Fønix Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Kommer til å bli såå sjalu på alle jentene med større pupper, mer spretten rumpe, som har mer sjarme, og er mer huslige enn meg. Og så jeg som ikke er sjalu av meg egentlig! ← Hvorfor skal du bli det? Hvis kjekkasen har valgt deg fremfor dem, er det vel heller de som burde bli sjalu?
Gjest synseren Skrevet 29. november 2006 #8 Skrevet 29. november 2006 Det virker jo som dere har felles interesser og det er et bra utgangspunkt. Å være i et forhold har ingenting med konkurranse å gjøre. Man liker sin partner for den h*n er ikke etter hvor flink h*n er til å spille piano. Vær heller glad for at han har valgt deg selv om han kunne fått "hvem som helst". Det betyr jo at han setter pris på deg og dine kvaliteter. Du er original! Forresten synes jeg at absolutt alle mennesker som tørr være seg selv er sjarmerende...
Fønix Skrevet 30. november 2006 #9 Skrevet 30. november 2006 Forresten synes jeg at absolutt alle mennesker som tørr være seg selv er sjarmerende... ← Enig med deg. Og skal jeg være ærlig, så synes jeg at holdningen til TS er litt provoserende. Kanskje fordi jeg har vært utsatt for noe av den samme holdningen selv. For meg er det ikke skiferdigheter, inntekt, utdannelse eller puppestørrelse som er avgjørende for valg av partner. Men når jeg har blitt møtt med en sånn type skepsis, får jeg følelsen av at valget mitt ikke blir tatt helt på alvor. Og det kan være ganske sårende når det kommer fra den personen man synes er mest fantastisk på hele kloden.
Gjest lazuli Skrevet 30. november 2006 #10 Skrevet 30. november 2006 Nå må du huske på at nesten alle som er forelsket ser den utvalgte som perfekt, vil tro dette gjelder denne typen også Eller syns jeg du har et ganske typisk ogt kjent kvinnesyndrom, og det er ikke akkurat forenelig med en veldig imponerende god selvfølelse. Ta det med ro og nyt livet...du har lov til det
Gjest Devin Skrevet 30. november 2006 #11 Skrevet 30. november 2006 Vi gutter er ikke så utseende-fiksert som dere tror. Han ser hvor flott jente du er, er ikke det som er det viktigste da. Det vil alltid være jenter som erpenere,større pupper, finere rumpe etc enn deg. Det som er viktig er at han valgte DEG. Ordinære jenter er super-kule mennesker.
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2006 #12 Skrevet 30. november 2006 Ts, selv om det i dine øyne er slik at du er "bare lille deg" mens han er mr Perfect, er det ikke sikkert det er slik i hans øyne Og er det ikke slik når vi er forelska da, at vi syns den andre er super-perfekt og mye bedre enn oss selv? Man er vel sjeldent forelsket i noen man syns er "middelmådig og ganske kjedelig" ?
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2006 #13 Skrevet 30. november 2006 Det er ingen som er for perfekt, så dette er ikke noe problem i det hele tatt. Oppfør deg som du ville gjort med en hvilken som helst annen kjæreste, og ikke se på han som bedre enn deg, for det resulterer bare i merkelig oppførsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå