Arwen Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Finnes det noen lure triks til hvordan jeg kan få en kritthvit duk litt mer benhvit eller offwhite?
Gjest Reven Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Bomull kan farges, men det var kanskje ikke det du var ute etter... Kaffe i siste skyllevann??? Har aldri prøvd, så jeg aner ikke hvordan det blir.
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Hva med å bare farge den? Kaffe og te kan bli litt for gult.
Arwen Skrevet 29. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2006 Ja, det kan farges, men finner ingen farger som er så lyse som jeg vil ha. Det blir så veldig beige. Hvis ingen har sett noe offwhite tekstilfarge noe sted da. Da skal jeg løpe og kjøpe
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Så det på en malingsbutikk engang. Så det finnes. Farveglede? Noe som heter det?
Arwen Skrevet 29. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2006 Det høres kjent ut Har sjekket nettstedene til de største tekstilfargemerkene nå, og der er det ikke noe offwhite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå