Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i sjokk.. Skulle bestille MP3 spiller på elkjop.no og fant ut at jeg skulle sjekke et par andre butikker først..

Den jeg skulle kjøpe kostet 1000,- på elkjop.no.. Den samme kostet 600,- på komplett.no..

Er det mulig!? Trodde Elkjøp skulle være litt ok på pris jeg..

Mitt råd til alle: sjekk flere nettbutikker før du bestemmer deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm! Er sjølv på utkikk etter mp3-spelar, men synst alle er så dyre (har òg vore innom elkjøp på nettet...).

Mi erfaring er at alle slike duppeditter bryt saman etter ganske kort tid. Har måtte skifta ut 1 i-pod og 2 bærbare cd-spelarar på litt over eitt år... Denne gongen skal eg IKKJE gå i fella å investere i noko dyrt, når det tydelegvis ikkje er nokon garanti for at det skal fungere.

Venter til eg finn ein mp3-spelar til rundt 200 kr, då skal eg slå til... Så er det ikkje så farleg om den ikkje varar i så mange månadar. ;)

Skrevet

Det var rart.. Jeg har aldri hatt noe problemer med min Ipod.. Jeg er av de som tror kvalitet gjelder.

Jeg ville uansett sjekket litt rundt. Det er utrolig hvor store forskjeller det kan være.

Skrevet

Men hvor mye blir det i porto og sånn? Er klar over at en sånn sak ikke er stor og tung, men jeg er generelt skeptisk til å bestille over nett (litt dumt, men).

Skrevet

Frakten koster bare 58 kr (den veier jo ikke stort).

Totalt betalte jeg 650kr. Hadde jeg bestilt på elkjop hadde det totalt kostet 1060kr.

Vi snakker nesten 40% prisforskjell for akkurat samme produkt..?

Det er ikke farlig å bestille på nett. Før du bekrefter får du alltid vite totalpris med frakt og omkostninger. Og så går det veldig kjapt.. Jeg bestilte på onsdag og hentet den dagen etter (på ettermiddagen - fikk sms melding fra posten)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...