Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kikker meg rundt før jeg går inn på HM-sida. Kjekt med åpent kontorlandskap når man "må" gjøre andre ting enn jobben, gitt! :ler:

Skrevet (endret)
Kikker meg rundt før jeg går inn på HM-sida. Kjekt med åpent kontorlandskap når man "må" gjøre andre ting enn jobben, gitt! :ler:

:ler: Du får finne på en listig avledningsmanøver :sjenert:

Endret av Embla s
Skrevet

Da har jeg kjøpt:

Denne genseren i sort og i rød

Denne genseren i lilla

Denne buksa i gråblå

Så da er det bare å vente - alltid like spennende å se hva som må sendes tilbake... ;)

Skrevet

Jeg og vil shoppe, men det som jeg vil ha er utsolgt i størrelsen min...! :sur:

Skrevet
Jeg og vil shoppe, men det som jeg vil ha er utsolgt i størrelsen min...! :sur:

Det var litt av problemet mitt, også. Fant masse andre fine gensere (jeg eier nesten ikke gensere som passer), men de var enten for små eller for store. Men litt ble det da. :)

Skrevet

Ja takket være denne linken klarte jeg selvfølgelig å shoppe litt... Jeg som ikke visste at det var salg fra føra:)

Fikk kjøpt tre gensere og en snowboardjakke i barneavdelingen ;)

Skrevet

Kjøpte den berømmelige H&M kåpa. Har siklet litt på den før, men har ikke vært så hekta at jeg gadd å betale 600kr for den. 300kr derimot :sjarmor:

Selvfølgelig sendte jeg avgårde en større bestilling i går kveld, dagen før salget. :frustrert:

Skrevet

Har bestilt kåpen med de store knappene i rødt. Er litt spent på størrelsen siden jeg har lest en del her at den er stor i størrelsen, men tør liksom ikke gå ned en størrelse heller.

Skrevet
Har bestilt kåpen med de store knappene i rødt. Er litt spent på størrelsen siden jeg har lest en del her at den er stor i størrelsen, men tør liksom ikke gå ned en størrelse heller.

Den er kjempe fin, men stor stor, så du burde gå ned en str :)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Den er kjempe fin, men stor stor, så du burde gå ned en str :)

Jeg er vanligvis en 38, men har relativt store pupper (D/DD), så en del kåper er litt trange over puppene. Burde jeg bestille den i 36 eller 38 da?

Skrevet

Jeg har den kåpen. Skal være enig i at den er litt stor i størrelsen, men jeg kunne ikke gå ned en størrelse i forhold til hva jeg vanligvis bruker. Den ble altfor trangt over skuldrene på meg ihvertfall. Er forresten kjempefornøyd med den! :)

Skrevet

str. 34 er utsolgt så da prøver jeg 36. Er jo bare å sende tilbake igjen dersom den viser seg å bli som et telt på meg.

Skrevet
Jeg er vanligvis en 38, men har relativt store pupper (D/DD), så en del kåper er litt trange over puppene. Burde jeg bestille den i 36 eller 38 da?

Den er minst over puppene for å si det sånn, du burde kanskje ta din vanlige str :ler:

Skrevet

Er det med skuldrene jeg tenkete på jeg også, blir fort for trangt der og det ser hvertfall ikke bra ut. Greit å kunne bevege armene. Og det er jo en litt videre modell som ikke skal sitte helt etter kroppen.

Skrevet

Ja over skuldrene og puppene ble den for trang for meg i str 34. Har den i 36 og det som jeg synes den er stor med er at den er litt lang på armene. Men det er ikke det verste! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...