Gjest Shayla Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Jeg har blondt hår og har nå fått litt ettervekst, så tenkte jeg skulle prøve den nye fra Casting Cream Gloss nr 900 meget lys blond... Noen som har erfaringer eller prøvd ut disse fargene?
Drua Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Jeg har kjøpt en pakke, men jeg har ikke brukt den ennå, så jeg følger med!
Gjest Shayla Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Jeg kjøpte den meget lys blonde, nr 900. Vel håret mitt ble alledels ikke noe lysere og jeg er blond fra før.. Fikk hakket mørkere hår og litt sånn aske skjær.. Jeg syns dette var en dårlig farge og jeg har pørvd mye. Men denne lysnet ikke noen verdens ting! Ikke å anbefale.
Gulphild Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Har prøvd 300 Mørk Brun. Håret ble mørkere enn jeg regnet med, har lysebrunt fra naturens side, og det endte opp med å bli nesten sort.
Drua Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Dama på vita sa at fargen sitter bedre enn på vanlig Casting, stemmer det?
Sniff Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 Uff da, og jeg som var hakket nær ved å kjøpe den. Har ikke spesielt lyst på mørkere hår nei. Har dere noen andre/bedre merker å anbefale når det kommer til farger som skal gå ut etter x-antall vask?
Sniff Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 Forresten shayla, hadde du veldig lyst hår fra før av? Tror du den vil fungere bedre på en med litt mørkere blondfarge? eller vil det da resultere i enda mørkere?
Gjest Talula Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 Er Casting Cream Gloss sånn hårfarge som ikke er permanent, hvor lenge varer den i tilfelle? Også på utkikk etter noe sånt.
Gulphild Skrevet 7. desember 2006 #10 Skrevet 7. desember 2006 Er Casting Cream Gloss sånn hårfarge som ikke er permanent, hvor lenge varer den i tilfelle? Også på utkikk etter noe sånt. ← Står på pakken at den varer i ca 6 uker, derfor jeg kjøpte den. Her står det info.
Gjest Talula Skrevet 7. desember 2006 #11 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Ahha, takk. Det høres jo smart ut. Følger med.. Endret 7. desember 2006 av Talula
Gjest Shayla Skrevet 7. desember 2006 #12 Skrevet 7. desember 2006 Forresten shayla, hadde du veldig lyst hår fra før av? Tror du den vil fungere bedre på en med litt mørkere blondfarge? eller vil det da resultere i enda mørkere? ← Jeg hadde ganske lyst blondt hår. Men ikke så blondt som den fargen, så jeg hadde håpert det skulle lysne litt for det gjør det alltid med andre farger jeg har prøvd. Jeg ville ikke gått for denne om jeg var deg. Jeg har pørvd Decore fra Wella den funker som den skal:)
Gjest Fruktfat Skrevet 7. desember 2006 #13 Skrevet 7. desember 2006 Står på pakken at den varer i ca 6 uker, derfor jeg kjøpte den. Her står det info. ← det er da en minicolor, og en minicolor lysner IKKE. skal du lysne håret må du bruke lysfarge eller bleking.
Sniff Skrevet 7. desember 2006 #14 Skrevet 7. desember 2006 Jeg hadde ganske lyst blondt hår. Men ikke så blondt som den fargen, så jeg hadde håpert det skulle lysne litt for det gjør det alltid med andre farger jeg har prøvd. Jeg ville ikke gått for denne om jeg var deg. Jeg har pørvd Decore fra Wella den funker som den skal:) ← Takk for tips! Synd du var uheldig
TigerLilly Skrevet 7. desember 2006 #15 Skrevet 7. desember 2006 Jeg kjøpte den meget lys blonde, nr 900. Vel håret mitt ble alledels ikke noe lysere og jeg er blond fra før.. Fikk hakket mørkere hår og litt sånn aske skjær.. Jeg syns dette var en dårlig farge og jeg har pørvd mye. Men denne lysnet ikke noen verdens ting! Ikke å anbefale. ← Til opplysning så er det ingen hårfarger som påstår å lysne et hår! (blekemiddel derimot)
TigerLilly Skrevet 7. desember 2006 #16 Skrevet 7. desember 2006 Har prøvd 300 Mørk Brun. Håret ble mørkere enn jeg regnet med, har lysebrunt fra naturens side, og det endte opp med å bli nesten sort. ← Du må huske å lese på tallet! 300 vil si at det er en meget mørk brunfarge. Dere må slutte å klage på merket bare fordi dere ikke aner hvilket tall dere skal velge for å få rett farge!
Gulphild Skrevet 7. desember 2006 #17 Skrevet 7. desember 2006 Du må huske å lese på tallet! 300 vil si at det er en meget mørk brunfarge. Dere må slutte å klage på merket bare fordi dere ikke aner hvilket tall dere skal velge for å få rett farge! ← Jaa, jeg vet. Men de hadde ingen andre brunfarger uten noe "rødt" i, hvis du skjønner. Men ble fornøyd med fargen, da. Men lot hårfargen stå i 5 min for lenge.
Totalya Skrevet 7. desember 2006 #18 Skrevet 7. desember 2006 Har prøvd 300 Mørk Brun. Håret ble mørkere enn jeg regnet med, har lysebrunt fra naturens side, og det endte opp med å bli nesten sort. ← Du må huske å lese på tallet! 300 vil si at det er en meget mørk brunfarge. Dere må slutte å klage på merket bare fordi dere ikke aner hvilket tall dere skal velge for å få rett farge! ← Jeg brukte den vanlige brune (firer) og den ble slik andre treere pleier å bli på meg, altså tilnærmet sort, så de er muligens ekstra mørke ja... Lys brun (5) blir vanligvis det vi "på folkemunne" kaller brun, brun (4) blir mørk brun, og mørk brun (3) ser svart ut. Så det at du brukte mørk brun, og fikk tilnærmet svart, er helt normalt egentlig... Men min brune ble som sagt vel svart òg... Virker som endel minicolor ikke følger "systemet", men det er jo greit når den vaskes ut da
Gjest Shayla Skrevet 8. desember 2006 #19 Skrevet 8. desember 2006 Til opplysning så er det ingen hårfarger som påstår å lysne et hår! (blekemiddel derimot) ← Til opplysning til deg så finnes det faktisk farger som lysner håret uten å være blekemiddel. Men det må være en farge som er permantent og ikke en minicolor. Det burde jeg vist men tenkte ikke på at det jeg kjøpte var en minicolor, den har snart falt ut likevel:)
Gjest Shayla Skrevet 8. desember 2006 #20 Skrevet 8. desember 2006 Du må huske å lese på tallet! 300 vil si at det er en meget mørk brunfarge. Dere må slutte å klage på merket bare fordi dere ikke aner hvilket tall dere skal velge for å få rett farge! ← Det er som du sier at man må lese tallene, men noen farger bruker ikke samme skala. Så en 3 kan være nærmest sort og nærmest lyst, man må se på de andre fargene også for å se hvilken vei skalaen går. Som oftest er 1 sort og 9 veldig lyst. Så for dere som lurer så vet dere det nå. Men alle farger som har 3 blir ikke derimot like mørke kommer an på hvilken annen farge de er blandet med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå