Gå til innhold

Snart jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når pynter dere til jul?

Henger dere opp stjerne i vinduet og noen lilla lys i lysestakene nå til helga (1. advent) for så å vente med julenisser, juleduk, osv. til ca. 3. søndag i advent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger opp stjerner og setter fram adventsstaken til helga, resten kommer lille julaften.

Skrevet

Jeg feirer jul hjemme med familien min og der kommer ingen pynt fram før lille julaften (bortsett fra adventsstake, julegardiner, lys på et tre i hagen og en og annen julestjerne). Her hos oss selv blir blir det lite pynt, men stjerne i vinduet, juleduk og adventsstake kommer fram 1. søndag i advent.

Skrevet

Siden det er 1. desember på fredag, kommer det første opp torsdags kveld. Tenker jeg setter frem kalender til barna, adventsstakene og stjernene til vinduene.

Det øvrige kommer litt pø om pø, og siste rest kommer lille julaften. Det er da dukene kommer på plass og fakkelboksene blir satt ut. :nisse::engel:

Skrevet
Når pynter dere til jul?

Henger dere opp stjerne i vinduet og noen lilla lys i lysestakene nå til helga (1. advent) for så å vente med julenisser, juleduk, osv. til ca. 3. søndag i advent?

:Nikke:

Er forresten flere slike tråder i juleforumet...

Skrevet

Her kommer vi nok til å henge opp stjerna og sette opp adventstaken på fredag, deretter blir det null pynt før stue&kjøkken er ferdigmalt. Vi regner med å få opp det meste av pynt (inkl pynting av juletre) den 19. desember siden jeg drar til foreldrene mine dagen etter og vi gjerne vil ha leiligheta julepyntet (han blir her i jula og jeg kommer hjem i romjula).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...