Gjest Taxi Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Jeg har brukt Kerastase recistanse en stund nå, og denne har alltid vært super på mitt hår. Det har sett sunt ut, men uten å bli tungt. I det siste har jeg plutselig fått veldig glatt hår som blir fett dagen etter jeg vasket det MURR... Jeg bruker ingen stylingprodukter bortsett fra Queen for a day thickening spray, og denne har en uttørrende effekt på håret. Jeg må skifte sjampo tror jeg, men har også registrert at denne forandringen på håret mitt skjedde samtidig som at jeg flyttet inn i ny leilighet. Kan vannet i dusjen her være årsaken? I så fall, hva kan jeg gjøre? Savner det fluffy, glade håret mitt jeg
Mischa Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Jeg er ikke sikker, men det kan jo være vannet ja.. Det er jo forskjellige formula i sjampoer fra land til land nettopp pga vannet.. så det kan være uten at jeg tør si noe sikkert! Har også hørt at det kan føles som om håret blir vant til en sjampo om man bruker den for lenge og at den ikke lenger gjør samme nytten, men det kan være en myte
Gjest Deception Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 (endret) Hva med å bytte shampo for en periode? For eksempel en volumshampo? Jeg tviler på at hår kan bli vant til produkter, for hår er tross alt dødt materiale... Endret 29. november 2006 av Deception
Gjest Taxi Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Hva med å bytte shampo for en periode? For eksempel en volumshampo? Jeg tviler på at hår kan bli vant til produkter, for hår er tross alt dødt materiale... ← Ja, men da trenger jeg forslag til en volumsjampo!!! åå jeg vil så gjerne ha Sexed up body building fra Tigi. INGEN er bedre enn denne!! Men så ødelegger den fargen da... crap. Ødelegger den veldig, tror dere?
SJP Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Den ødelegger vell ikke fargen. Er vell heller det at den ikke bevarer fargen så bra. Kan også hende at det er inneluften som gjør at håret ditt blir fort fett. Da jeg bodde i leilighet ble håret mitt veldig fort fett. Men blir ikke det nå lenger i det nye huset. Rart men..
Gjest Deception Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Personlig merker jeg liten forskjell til ulike shampoer når det gjelder å bevare fargen, og frisører jeg har snakket med, har sagt at de aller fleste frisørshampoer (unntatt noen flasshampoer og produkter for fett hår) er fargesikre. Hva med Volumactive?
Gjest Taxi Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Personlig merker jeg liten forskjell til ulike shampoer når det gjelder å bevare fargen, og frisører jeg har snakket med, har sagt at de aller fleste frisørshampoer (unntatt noen flasshampoer og produkter for fett hår) er fargesikre. Hva med Volumactive? ← Sexed up body building er sååå mye bedre, men jeg innbiller meg at volumactive bevarer fargen bedre. Samtidig er jo volumactive i resistance-serien, så den blir kanskje for lik...?
Gjest Deception Skrevet 29. november 2006 #8 Skrevet 29. november 2006 Du kan jo prøve Sexed Up og bruke den og Resistance om hverandre etter hva som føles bra? Volumactive har jeg ikke prøvd, heller ikke Sexed Up.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå