Gjest uri Skrevet 29. november 2006 #1 Skrevet 29. november 2006 Første gang jeg har bestillt varer fra utlandet, og nå skjønner jeg ingenting.. Er en stund siden jeg bestillte varer fra kids-pyjamas, og har gått en stund å venta på å få pakken. I dag tok jeg å sjekka bekreftelses emailen, og hadde jeg lest den grundig da jeg fikk den, hadde jeg sett at jeg skal betale FØR pakken blir sendt.. Jeg valgte å betale giro, og trodde jo denne ville følge med pakken, og jeg skulle betale på posten når pakken kom... Så feil kan man ta.. Jeg sjekker denne her emailen, og der står adresse og sånnt, men ingen kontonr. Så nå lurer jeg på, om noen her har peil på hvordan jeg skal gjøre under betalingen?? Har vært innom på siden og prøvd å finne ut om jeg kan endre betalingsmåte, og de har Pay Pal, men jeg klarer ikke endre ordren min.. Hjelp...
Scorpina Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Hjelp ja hehe....ikke greit å betale til utenlandske leverandører da de kan ha forskjellige betalingsmåter MEN, kan du ikke ta en tlf/mail til de å forhøre? Sjekk på hjemmesiden deres, til høyre nederst står en "contact us" link. Klikk der og forklar kort misforståelsen om at du skal ha varen men ikke har forstått mht betaling. Få de evt til å kansellere ordren du har og heller bestiller på nytt og DA betaler via Pay Pal (har brukt PP selv og det er veldig bra)
Gjest uri Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Hjelp ja hehe....ikke greit å betale til utenlandske leverandører da de kan ha forskjellige betalingsmåter MEN, kan du ikke ta en tlf/mail til de å forhøre? Sjekk på hjemmesiden deres, til høyre nederst står en "contact us" link. Klikk der og forklar kort misforståelsen om at du skal ha varen men ikke har forstått mht betaling. Få de evt til å kansellere ordren du har og heller bestiller på nytt og DA betaler via Pay Pal (har brukt PP selv og det er veldig bra) ← Jo altså.. Jeg var innom contact ut, men, jeg er elendig i Engelsk, og ble stående bom fast.. Kanskje jeg klarer å formulere meg bedre om jeg tar en tlf.. Får sette meg ned og tenke ut hva jeg skal si.. Takk for svar hvertfall
Gjest Kermit Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Det virker som om de kun aksepterer kredittkort - iallefall i flg. "terms and conditions" siden deres.
Gjest uri Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 hmm.. Jeg kunne jo krysse ut å betale via Check/Money Order.. Men nå har jeg sendt dem mail om å heller betale via Pay Pal, så får jeg håpe det ordner seg
tuji Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 PayPal eller kredittkort er det absolutt enkleste når du bestiller fra utlandet.
Gjest uri Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 uhm... Har fått svar fra Kids Pyjamas nå, og de ber om Pay Pal adressen min... Jeg er registrer på Pay Pal og sånt, men det der med adresse er ukjent for meg.. Hjelp..
Gjest Kermit Skrevet 29. november 2006 #8 Skrevet 29. november 2006 Ah, det så jeg ikke. Postanvisning er imidlertid litt risky når du skal betale ting fra utlandet. PayPal adressen din er den emailadressen du brukte når du registrerte deg på PayPal, men det er jo litt rart at de spør etter din adresse. Det er vel egentlig du som trenger deres PP adresse for å kunne betale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå