Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet på hånda igår og den (de, prøvde forskjellige) vbirket veldig gode. Noen med erfaringer?

Skrevet

Jeg er knall fornøyd med den oljefrie! :) Den er super god!

Gjest Cosmic Girl
Skrevet
Jeg er knall fornøyd med den oljefrie! :) Den er super god!

Jeg bruker også denne, og er kjempefornøyd!

Skrevet
Jeg bruker også denne, og er kjempefornøyd!

Er det den på rød tube? Jeg har ganske lys hud...hvilken bør jeg bruke da? Hvordan er dekkevnen og er den uttørkende/ fet på huden?

Skrevet

Den heter True Radiant og kommer i en sånn pumpeflaske!

Den er lysreflekterende, som gjør at porer osv. virker mindre. Jeg har ògså veldig lys hud, jeg har nr. 3, men jeg synes kanskje den er for gyllen for meg. Det er jo bare å spørre om du kan prøve på kjeven, da det er gjerne dere du er lysest. Så ser du hvordan den er, hånden er egentlig et veldig dårlig testested. Selv om jeg fremdeles gjør det, men det mest for å sjekke konsistensen.

Den er ikke uttørrende eller ei fetende. Jeg bruker litt pudder over, for jeg har fet hud.

Den er iallefall til å anbefale. Selv om den er oljefri, så trenger det ikke å bety at den er uttørrende, men at den er finere mot porene og tetter ikke de! ;)

Skrevet

Det fine er at du kan variere om du vil bare jevne ut huden litt eller om du vil ha en sterkere dekkevne, da er det bare å ta enda mer av den! Alikevel blir det veldig naturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...