Gå til innhold

Jul for de firbente?

nygift lykkelig herremann

Anbefalte innlegg

Skrevet

De søte små skal jo også ha juleferie :enig_anim: Da er det artig å ha litt ekstra både godbiter og andre luxus-ting til "barna" :tommelsmil:

Men vi har jo ikke så rent lite butikker å høvle over i den neste måneden :gave: KAN jo ta opp litt tid :hakeslepp: Har andre her handlet tepper, mat eller leker til hund på internett?

Jeg er ikke så veldig inne på det markedet, men har funnet noen av de store stedene, canis og alle disse forumene. Har funnet en visstnok ny butikk, kunhund, har noen av dere erfaringer med de? Bare navnet fikk oss her i huset til å le :hoho: snakker om at det enkle er ofte det beste.

Håper å bestille noe slik at vi får det før jul i hvertfall, det kommer nye ting der nesten hver dag, og latterlig billig også :klappe:

Så var det alle dere andre da, been there be4? Takker for svar. www.kunhund.no er altså dagens eksamen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må innrømme den overdrevne smileybruken gjorde meg litt usikker men hvis spørsmålet var seriøst så anbefaler jeg hundeshop.no

suveren service og kjapp leveringstid.

Skrevet (endret)
må innrømme den overdrevne smileybruken gjorde meg litt usikker men hvis spørsmålet var seriøst så anbefaler jeg hundeshop.no

suveren service og kjapp leveringstid.

Beklager, er helt ny her og fant plutselig ut hvordan å få brukt alle smileyene;-) Spørsmålet var seriøst ja, og jeg likte den siden veldig bra. Derfor jeg lurte på om andre hadde vært borti de, hatt noen positive opplevelser. Skal sjekke tipset ditt også nå.

Fortsetter likevel å søke tilbakemeldinger angående kunhund.

( synes hundeshopen var okei, men litt for rotete layout etter min smak )

Endret av nygift lykkelig herremann
Skrevet

www.dyreweb.no

www.petshopgirls.no

www.zolos.eyecatcher.no

Noen web-butikker du kan titte innom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...