BergensAnd Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Vi er voksne oog har alt, vi trenger virkelig ingen ting. Men samtidig setter vi pris på folks ønske om å gi oss noe, som bryllupsgave. Det nærmeste vi har kommet er at penger til en frivillig organisasjon. Men blir det veldig begravelse/julepresang? Alternativer når man egentlig ikke ønsker seg presanger?
foxie Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 hva med å ønske seg opplevelser??? alt fra teater til weekend på et fyr ute i havgapet.... bare å ønske i vei det....
Susan Sto Helit Skrevet 29. november 2006 #3 Skrevet 29. november 2006 Mange som ønsker seg donasjon til en veldedig organisasjon. Men ofte er det endel gjester som ikke liker å gi dette. Opplevelser er da et godt alternaiv. Hva med spa eller masasje for par?
ashera Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Vin og gavekort på reiser og/eller opplevelser er hyggelig å få. Ønsk dere gjerne noe til et godt formål også, men bare det siste tror jeg ville sette folk i forlegenhet.
LilleBille Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Hva med å ønske seg noe fra Gaver som forandrer verden - da blir det litt mer enn en "donasjon".
Chelsea Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Hvis dere ikke skal ønske dere noe til veldedighet, hva med: Gavekort/penger til kunst? Gavekort/penger til reiser? Ellers kan dere jo bare si at dere ikke ønsker dere gaver da vil dere nok ikke få så dyre gaver iallefall.
Gjest nimbus Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Jeg hadde ikke likt å bli "tvunget" til å gi til et veldedig formål... Særlig et jeg ikke har valgt ut selv! Men kan jo ønske seg det i tillegg til andre ting. Som de andre her sier, reiser, opplevelser, spabehandlinger...
Gjest Fruktfat Skrevet 29. november 2006 #8 Skrevet 29. november 2006 Alternativer når man egentlig ikke ønsker seg presanger? ← gavekort på galleri? en safe? gavekort på reisebyrå? billetter til show, konserter o.l? spa?
090607 Skrevet 29. november 2006 #9 Skrevet 29. november 2006 Vi har en bryllupshjemmeside, og der vil jeg putte link til alt fra glassmagasinet til reisegavekort fra Startour og at det er fordi vi drømmer om Thailand, hvor vi aldri har vært.
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #10 Skrevet 29. november 2006 Penger til RødeKors eller noe likt?
Fakse Skrevet 29. november 2006 #11 Skrevet 29. november 2006 Min veninne og hennes nå nybakte mann ønska seg: - Underholdningsinnslag i bryllupet (de har mange venner som er artister) - Hjelp til bryllupet - Penger til bryllupsreisen Om dere plusser på med penger til et veldedig formål eller to og kanskje ønkse om opplevelser så burde det bli en fin ønskeliste der alle kunne finne noe de ville gi. Noen vil sikkert gi en ting likevel, og det må man bare akseptere. Det betyr ikke at man må ønske seg ting likevel
flickan Skrevet 29. november 2006 #12 Skrevet 29. november 2006 Hvis noen insisterer på å gi ting, kan man jo ønske seg litt luksus man (kanskje)ellers ikke unner seg.. - ekslusive håndkler - ekslusivt sengetøy - kunst - eksklusive mat- og drikkevarer Ellers er det som nevnt flere opplevelser man kan ønske seg, slenger med et par forslag til. - hjemme-kokk som lager romantisk middag, eller selskap ,for dere - tandemhopp - weekendtur - kurs i det dere måtte interessere dere for
marsy Skrevet 29. november 2006 #13 Skrevet 29. november 2006 nå vet jeg ikke hvor god råd dere har, men dere kan jo ønske et bidrag til bryllupsreisen? benytt muligheten til å dra et sted dere alltid har drømt om opplevelser er jo alltid gøy å gi bort
BergensAnd Skrevet 30. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 30. november 2006 Min veninne og hennes nå nybakte mann ønska seg: - Underholdningsinnslag i bryllupet (de har mange venner som er artister) - Hjelp til bryllupet - Penger til bryllupsreisen Om dere plusser på med penger til et veldedig formål eller to og kanskje ønkse om opplevelser så burde det bli en fin ønskeliste der alle kunne finne noe de ville gi. Noen vil sikkert gi en ting likevel, og det må man bare akseptere. Det betyr ikke at man må ønske seg ting likevel ← Åh, tusen takk, dette var jo nesten lista vår som vi kunne ha skrevet den, det jo Bortsett fra bryllupsreisa, det var ingen spøk når jeg sa vi har alt. Men, vi skal vies i Jotunheimen, og bare det at folk kommer dit vil jo være en flott presang i seg sjøl. Og så kan de som evn. ikke klarer å bidra med hjelp gi noe til et veldedig formål. Saken var at jeg trengte aksept for at det var mulig å ønske seg annet enn presanger. Takk for det, alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå