Gå til innhold

the no cry sleep solution

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønn?

Jeg er DESPERAT! Han er perioder hvor han legger seg og smiler og sovner... men de er veldig veldig sjeldene.. Og dette ertter at vi har skrike kurer.. Og skrike kurer funker veldig, men med en gang noe bryter vanen hans en kveld, som at han sovner i bilen, vi er borte en helg osv, er det på en igjen... slitsomt å ta skrike kurer hver uke, ikke minst med tanke på hva naboen mener!!

Så nå koser vi han i søvn..

Jeg har hørt at det er to bøker av denne serien, hvem bør jeg lese?

og er de tungleste med tanke på at det er engelsk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare lest denne, men den er ikke vanskelig å forstå.

Jeg fant bare denne boka, og en bok for smårollinger og førskolebarn, jeg...

Skrevet
Jeg har bare lest denne, men den er ikke vanskelig å forstå.

Jeg fant bare denne boka, og en bok for smårollinger og førskolebarn, jeg...

men det er denne andre boken du prater om som jeg lurer på om jeg skal kjøpe? Den er visst fra to år og oppover.. og sønnen min er jo blitt 19 mnd, så det er fem mnd til han blir to.. men jeg vet ikke om jeg bør lese den du viste meg først, hvis den f eks viser grunnleggende stoff, eller om jeg kan gå rett på den for småbarn!

Skrevet

Tror jeg ville valgt å lese den første først, står mye grunnleggende der ( nå har jeg ikke lest bok nr 2 da...) De er jo ganske rimelige, så du kan jo evt kjøpe begge. Holder på å lese den første nå, går veldig greit å lese den på engelsk :)

Skrevet

Jeg ville kanskje kjøpt begge og brukt det som passet best for dere. Men ellers står det at den for toddlers & prescoolers skal være fra 1 år og oppover:

http://www.pantley.com/elizabeth/content/books.htm#ncsstp

Minstemann her sov hele natten etter 4 dager, men vi jobber fremdeles med at han skal sovne på egen hånd. Er kjempe fornøyd m boken og kommer til å kjøpe den om pottytraining når den tid kommer.

Tingeling

Skrevet
Jeg ville kanskje kjøpt begge og brukt det som passet best for dere. Men ellers står det at den for toddlers & prescoolers skal være fra 1 år og oppover:

http://www.pantley.com/elizabeth/content/books.htm#ncsstp

Minstemann her sov hele natten etter 4 dager, men vi jobber fremdeles med at han skal sovne på egen hånd. Er kjempe fornøyd m boken og kommer til å kjøpe den om pottytraining når den tid kommer.

Tingeling

Så oppmuntrende :)

Hvor gammel er deres minste?

Ja, da kjøper jeg de begge to!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...