Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man gi til folk (et par i 30-40 åra) som er veldig opptatt av design?

Vet at de liker Stelton, men vet ikke hva de liker og har ikke helt oversikt over hva de har...

Noen julegavetips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alessi! Morsomme små ting som ikke er så J***** dyrt egentlig.... Det er hvertfall overkommelig... kommer jo selvsagt an på hvor mye du ønsker å legge i, men det er nå en gang slik med design, at det er litt penger. :)

Skrevet

Det kommer litt an på hva slags design man liker vel? Jeg for min del synes Alessi blir litt for mye og litt for typisk... Er mer på Georg Jensen bølgen jeg da. Også kommer det jo helt an på hvor mye du skal kjøpe for. Vipp har jo utvidet sortimentet sitt med f. eks håndklær. Og småstæsjet fra Vipp er heller ikke superdyrt. Små lampetter fra Herstal kan være en koselig ting å gi bort...?

Og hva med å f. eks spørre om de samler på noe spesielt?

Skrevet

Hva med å kjøpe at par deler i Arne Jacobsens AJ-bestikk for eksempel? Hvis de liker det så kan du jo fortsette å kjøpe det til dem senere, så slipper du å pønske ut noe nytt hvert år.

Skrevet
Hva med å kjøpe at par deler i Arne Jacobsens AJ-bestikk for eksempel? Hvis de liker det så kan du jo fortsette å kjøpe det til dem senere, så slipper du å pønske ut noe nytt hvert år.

:Nikke:

Skrevet
Det kommer litt an på hva slags design man liker vel? Jeg for min del synes Alessi blir litt for mye og litt for typisk... Er mer på Georg Jensen bølgen jeg da. Også kommer det jo helt an på hvor mye du skal kjøpe for. Vipp har jo utvidet sortimentet sitt med f. eks håndklær. Og småstæsjet fra Vipp er heller ikke superdyrt. Små lampetter fra Herstal kan være en koselig ting å gi bort...?

Kjempeflott! :Nikke: De er også mer Georg Jensen. Alessi er liksom for veldig spesielt interesserte tror jeg...

Skal sjekke ut Vipp! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...