Gå til innhold

"pus" er misforstått

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg var ute og så etter katten min, som jeg pleier og gjøre når jeg savner han.

Jeg gikk som vanlig til det stedet han pleier og holde til. :)

Så ropte jeg på han med ordet Pus siden han reagerer på det, men akkurat da MÅTTE det komme en mann forbi! han stirret dumt på meg. :sprettoy:

:eeeh: litt pinlig

Endret av whiskas katten
Videoannonse
Annonse
Gjest Borghild
Skrevet

En mann kan vel også være pus. Min mann er en liten pus ihvertfall.

Skrevet

Ei venninne av meg hadde en katt som het Whisky. Morra hadde hes røykestemme, hørtes skikkelig kult ut når hun stod og ropte på katta om kvelden... :ler:

Skrevet
Ei venninne av meg hadde en katt som het Whisky. Morra hadde hes røykestemme, hørtes skikkelig kult ut når hun stod og ropte på katta om kvelden...  :ler:

:legrine: Overlegent! :legrine:

Skrevet

Hva i heiteste var vitsen med denne tråden? :klø:

Skrevet
Hva i heiteste var vitsen med denne tråden? :klø:

Må det være en vits med alle tråder? :klø:

Skrevet
Ei venninne av meg hadde en katt som het Whisky. Morra hadde hes røykestemme, hørtes skikkelig kult ut når hun stod og ropte på katta om kvelden...  :ler:

Kjempebra! :ler:

Her i huset kalles forøvrig alle for pus. Pusen er pus, min samboer er pus, jeg er pus og tilfeldige besøkende er jammen ofte også pus! :ler:

Skrevet
Her i huset kalles forøvrig alle for pus. Pusen er pus, min samboer er pus, jeg er pus og tilfeldige besøkende er jammen ofte også pus! :ler:

:legrine: Dagens morsomste innlegg!

Skrevet

Hihihi!

For mange år siden hadde vi en pus som het Matias, et navn han delte med en gammel mann som bodde i nærheten. En dag kikket jeg ut vinduet og sa "Der er Matias!", hvorpå mamma gikk ut på trappa og lokket på Matias med sin søteste stemme. Needless to say var det ikke puse-Matias, men gammelmann-Matias som var utenfor vinduet vårt.

Skrevet
Hihihi!

For mange år siden hadde vi en pus som het Matias, et navn han delte med en gammel mann som bodde i nærheten. En dag kikket jeg ut vinduet og sa "Der er Matias!", hvorpå mamma gikk ut på trappa og lokket på Matias med sin søteste stemme. Needless to say var det ikke puse-Matias, men gammelmann-Matias som var utenfor vinduet vårt.

:ler: Kom han da?

Skrevet

tja... gamlekatta mi fikk av en eller annen merkelig grunn kallenavnet "musa"...

jeg sto på trappa en kveld og ropte kom da musa mi ...

folk må ha lurt :sjenert:

Gjest Silmarill
Skrevet

Morsomme historier :ler:

Katten til mamma heter Taxi, og det høres veldig merkelig ut når mamma roper på Taxi når Taxipusen skal komme inn om kvelden

Skrevet
:ler: Kom han da?

Historien avsluttes bare med mors skamfølelse, så det vet jeg ei. :tunge1:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hva med å kalle katten sin for Elgen?

Må jo være festlig å stå på trappa og rope på Elgen hver kveld... I hvert fall for naboene :icon_lol:

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Husker jeg var mindre og pusen min Mio skulle til dyrlegen. Åpnet døra irritert og brølte KOM DEG INN PUS! også var det naboen som sto klar til å dinge på! Makan.

Skrevet

Jeg sto på trappa en kveld og ropte på min staselige guttepus som heter Kompis. En ung,kjekk mann på andre siden av gaten stoppet opp, flirte litt og sa:" Kan godt være kompisen din, jeg...Hva skal vi finne på da?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...