Gå til innhold

Hvilke salonger selger Redken Anti-snap i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er for utålmodig til å bestille fra Lookfantastic nå, med mindre det virkelig er helt enorm prisforskjell. Vet noen hvor jeg kan få kjøpt den i Oslo og til hvilken pris? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de fleste som fører Redken har Anti snap`n, det er en av de mest populære produktene deres. Men prisen vet jeg desverre ikke..

Skrevet

Ja, men jeg gikk innom Nikita i dag, og de fører ikke Redken. Det er klart jeg kan høre rundt i salongene, men siden jeg er lat hadde jeg likt best å kunne gå rett til en bestemt salong hvor jeg visste den fantes ;)

Skrevet

Jeg mener at en Anti-Snap koster ca. 250 i norske salonger. Hos LF får du den for ca. 140 kr inkl frakt, så det er litt å spare. Salonger i Oslo kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med ;)

Skrevet

Takk, Blanca! Hm... jeg hadde håpet den var litt billigere her ;)

Skrevet
koster 350; den da!

Ok. Lenge siden jeg har handlet Redken-produkter i Norge ;)

Skrevet

Jeg var innom en frisørsalong og kikket på den og der kostet den nesten 400kr. Så bestilte den på LF isteden. Husker at jeg sparte hvertfall 200kr. Verdt å vente 3 dager på det asså når det et så stor prisforskjell.

Skrevet (endret)

Shit, for noen priser! Da blir det Lookfantastic, ja...

Takk for alle svar! :)

Endret av Ciara
Skrevet

Skal du bare bestille en ting fra LF så har du den flasken i postkassa om 2-3 dager, da er det verdt å spare over 200 kr.

Skrevet

Kan anti-snap erstatte varmebeskyttende stylingprodukter?

Gjest Deception
Skrevet
Kan anti-snap erstatte varmebeskyttende stylingprodukter?

Tror ikke det. Da burde du heller prøve Smooth Down Heat Glide.

Skrevet
Tror ikke det. Da burde du heller prøve Smooth Down Heat Glide.

Enig, men jeg er ikke helt fan av den oljete konsistensen. Selv har jeg med stort hell blandet den med Redken Satinwear. Et pump av hver, blandes i håndflatene før føning. I veeeldig sparsomme mengder synes jeg den funker fint som serum for å roe ned frizz og glans. Har veldig frizzy stålullhår med null naturlig glans, så jeg er ganske hårproduktjunkie. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...