Gå til innhold

Innbydelser/takkekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst at innbydelsen og takkekort skal matche hverandre, men vil at det skal være en morsom vri på de. Vil helst ha det litt utenom det vanlige, som ikke inneholder hjerter og/eller ringer. Er det noen som vil guide meg videre og hjelpe meg litt? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan jo ha navnene deres på forsiden, evnt. monogram.

Jeg skal ikke ha verken ringer eller hjerter. Kun et brudepar. Også skal det stå innbydelse selvfølgelig.

(Dette var kanskje ikke så originalt som du hadde tenkt...?)

Skal du lage selv, så har de jo mye på Panduro. Så kan du vel også bestille ferdige kort.

Et tips: www.bryllupsbutikken.no

Endret av Brudeberta70
Skrevet

Takk for forslag! Jeg tenker nok i andre baner, men vet jo ikke helt hva jeg vil, derfor er det bra med tips!

Skrevet

Hei! Jeg skal ha sjø som tema og skal lage flaskeposter som invitasjon! De få vi evt må sende til får heller få plastflasker :-)

Men som nevnt her, butikker som Panduro og Norway-designs har mapper med forslag til utforming! Det går an å leke seg med mange type papir uten og nødvendigvis ha ringer eller hjerter!

Skrevet

Herregud, perfekt! Vi har også sjø som tema, dvs at vi har festen rett ved sjøen og bordkortene skal være steiner og på bordet skal det bla. være sand. Tusen takk for et kjempetips!

Skrevet

Ikke sant? :-)

Fant en side hvor det står litt om framgangsmåte, men det er jo ikke så vanskelig akkurat! Flasker, skjell, sand, litt tau og et papir. Jeg har bestilt noen "sjørøverkart" fra Panduro bare for å se hvordan de er, men trur fint det går an å brenne litt kanter selv også. Syns det var litt kult med den gamle looken.

http://www.ebottles.com/articles/make-a-me...n-a-bottle.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...