Brura2007 Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Jeg har lyst at innbydelsen og takkekort skal matche hverandre, men vil at det skal være en morsom vri på de. Vil helst ha det litt utenom det vanlige, som ikke inneholder hjerter og/eller ringer. Er det noen som vil guide meg videre og hjelpe meg litt?
Brudeberta70 Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 (endret) Du kan jo ha navnene deres på forsiden, evnt. monogram. Jeg skal ikke ha verken ringer eller hjerter. Kun et brudepar. Også skal det stå innbydelse selvfølgelig. (Dette var kanskje ikke så originalt som du hadde tenkt...?) Skal du lage selv, så har de jo mye på Panduro. Så kan du vel også bestille ferdige kort. Et tips: www.bryllupsbutikken.no Endret 28. november 2006 av Brudeberta70
Brura2007 Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 Takk for forslag! Jeg tenker nok i andre baner, men vet jo ikke helt hva jeg vil, derfor er det bra med tips!
090607 Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Hei! Jeg skal ha sjø som tema og skal lage flaskeposter som invitasjon! De få vi evt må sende til får heller få plastflasker :-) Men som nevnt her, butikker som Panduro og Norway-designs har mapper med forslag til utforming! Det går an å leke seg med mange type papir uten og nødvendigvis ha ringer eller hjerter!
Brura2007 Skrevet 29. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2006 Herregud, perfekt! Vi har også sjø som tema, dvs at vi har festen rett ved sjøen og bordkortene skal være steiner og på bordet skal det bla. være sand. Tusen takk for et kjempetips!
090607 Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Ikke sant? :-) Fant en side hvor det står litt om framgangsmåte, men det er jo ikke så vanskelig akkurat! Flasker, skjell, sand, litt tau og et papir. Jeg har bestilt noen "sjørøverkart" fra Panduro bare for å se hvordan de er, men trur fint det går an å brenne litt kanter selv også. Syns det var litt kult med den gamle looken. http://www.ebottles.com/articles/make-a-me...n-a-bottle.html
090607 Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Jeg starta en tråd litt tidligere for sjø/maritimt tema. Mulig du har vært der http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...5entry3985035
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå