Arnie Skrevet 6. februar 2003 #1 Skrevet 6. februar 2003 jeg lanserer følgende definisjon på begrepet gubbe: En gubbe er en person som har sluttet å tenke nye tanker Definisjonenn er altså: - kjønnsnøytral - aldersnøytral Jeg ser for meg et nettsted omtrent som KG, som kanskje passer bedre for enkelte av brukerne her, som ikke helt finner seg til rette på KG. - Det kan være reportasjer fra slike utstillinger og musèer som aldri forandres - Det kan være en stor avdeling / guide i "skikk og bruk", med utgangspunkt i gamle, velutprøvde regler som vel finnes i bokform fra 50-60 tallet, om jeg ikke tar feil - Diskusjonsforum hvor deltagerne i fred og ro kan skrive ned sine frustrasjoner, og sine fastlåste meninger om ulike temaer. Siden ingen av brukerne (per def) noensinne kommer til å forandre mening om noe som hels,t er hensikten med å delta først og fremst å markere seg. At noen blir "støtt" er da bare gunstig - det starter "diskusjonen", som gjerne fokusert på "knep" som skittkasting, usakligheter, omskrivninger av motstandernes argumenter osv. Man er selvsagt innom "temaet" iblant, men det kommer tross alt i annen rekke. Jeg er sikker på at noen her vil ta utfordringen med å starte opp dette. Tenk å få være moderator der, da! En drømmejobb, ikke sant? 2
vaffelrøre Skrevet 6. februar 2003 #2 Skrevet 6. februar 2003 hehehe...vi har allerede gubbeguiden virker det som, skal ikke nevne naaaavn, men... 3
Gjest sexysadie Skrevet 6. februar 2003 #3 Skrevet 6. februar 2003 Vaffelrøre Tøfft nick!! (Egentlig så ble ide`en litt for avansert til å sive inn her og nu emn jeg tror nok jeg skal klare å koke opp noe.)
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #4 Skrevet 29. april 2023 Hvorfor ble ikke dette noe av? Var god ide. Anonymkode: 3be91...b5d
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #5 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor ble ikke dette noe av? Var god ide. Anonymkode: 3be91...b5d 20 år senere??? Anonymkode: a123a...1c2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): 20 år senere??? Anonymkode: a123a...1c2 Hele poenget med å dra opp gamle tråder er for å få andre brukere til å reagere, det er en simpel form for trolling og det beste er å ikke kommentere. Anonymkode: 441e9...da2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #7 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 30.4.2023 den 11.03): 20 år senere??? Anonymkode: a123a...1c2 Var god ide. 🤷♀️ Anonymkode: 3be91...b5d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #8 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 30.4.2023 den 11.17): Hele poenget med å dra opp gamle tråder er for å få andre brukere til å reagere, det er en simpel form for trolling og det beste er å ikke kommentere. Anonymkode: 441e9...da2 Nei. Var god ide i HI. Noen kan bli inspirert. Anonymkode: 3be91...b5d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #9 Skrevet 4. mai 2023 Gubbeguiden holder til på Facebook. Flere av sjefsgubbene har vært i podcasten til Wolfgang Wee. Anonymkode: 80803...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå