Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloisen kjære medsøstre og andre søstre.. icon_razz.gif

Jeg har bare et bittelite spørsmål: er det for tidlig å ta CB-test en uke før forventet mens?

Grunnen til at jeg ikke har lyst til å vente, er at jeg reiser til fjellet i påsken med familien. Kommer til å forvente å få mensen der hvis ting ikke har klaffet. Har ikke så lyst til å sitte på fjellet med cb-testing, når ingen vet at vi prøver.

I tillegg så har jeg jo så mange symptomer på at gjerne noe er på ferde..Kroppen føles rar; stikkinger og mensmurringer i magen, trøtt og ømme brystvorter. Mener jeg hadde EL for en uke siden....

Vet at hcg hormonet kan la vente på seg, og at en negativ test så tidlig ikke nødvendigvis trenger å være riktig...

Det er jammen ikke greit dette her, mannfolka slipper jo litt unna med dette her!..jeg blir rimelig frustrert noen ganger.. frustrert.gif

Så hva ville dere ha gjort, tatt testen såpass tidlig, eller bare vente og gjøre påsken litt frustrerende?

Takker og bukker for svar!

hilsen en litt lettere frustrert

rosaengel.gif~Angel~rosaengel.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Angel den 2002-03-25 18:20 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, meg igjen.

I tillegg har jeg liksom hatt litt kløe innforbi navlen liksom, litt merkelig....noen andre som kjenner seg igjen?

utklipp{smile} hilsen12

Skrevet

Om jeg ikke tar helt feil gikk du vel på p-pillen for ikke lenge siden og hadde gått på den noen år??

Kroppen trenger alltid tid på seg til å komme seg igjen etter hormonbehandling som p-piller og mange av "symptomene" du har kan bare være kroppen sin måte å si ifra at den jobber med saken.

Det heter seg faktisk at den første perioden fra p-pille slutt og til neste mens er trygg fordi kroppen ikke helt har fått med seg at p-pillene er ute av kroppen.Derfor kalles neste mens etter p. slutt abstinens blødning.

MEN..........så er det jo en del jenter der ute som ikke rakk og få mens etter p.slutt også,så helt siker er den jo ikke icon_smile.gif

Huff da,håper ikke jeg tok all mot fra deg.Det var ikke meningen icon_smile.gif

Synes du skal la testen ligge hjemme jeg og se an om mensen kommer eller ikke.Forblir den fraværende har du jo alltids noe å se frem til når du kommer hjem igjen icon_wink.gif

Lykke til og god påske Angel icon_smile.gif12

Skrevet

Hei Angel

Jeg tenkte jeg skulle bygge opp håpet ditt litt igjen etter forrige innlegg. Dette med å slutte på p-piller kan faktisk slå begge veier. Du kan som innlegget over sier ikke komme tilbake i normalt gjenge igjen på lang tid. MEN det er også stor mulighet for at kroppen er mer fruktbar rett etter pilleslutt pga alle hormonene. Det er faktisk ikke så uvanlig at kroppen slipper to egg den første syklusen etter pilleslutt.

Jeg er av de som ble gravid første syklus etter pilleslutt - heldige meg.

Angående det du spør om - nemlig testing før tiden, kan det vær dumt. Jeg testet med CB 14 dager etter EL, to dager før forventet mens. Testen var negativ, og jeg var selvfølgelig svært skuffet. Dagen for forventet mens kom, men ingen mens. Jeg klarte ikke å vente lenger enn til litt utpå ettermiddagen, og testet to blå med CB. Dette var bare to dager etter at den forrige testen var negativ.

Lykke til i alle fall!

Hilsen Hestehoven og Lille-proppen (23+0)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er en av dem som er blitt gravid rett etter p-pille slutt. Jeg har brukt p-piller i periodevis i mange, mange år. Har måtte slutte på grunn av blødninger, kvalme ol. Rett etterpå har jeg vært gravid. Har nå to barn på 5 og 6 år og er 36 uker på vei med nr.3. Så jeg er tydeligvis en av dem som det raser hormoner i etter pilleslutt. Tenker jeg må ha annen prevensjon etter denne her. Uansett, lykke til!

Skrevet

Hei og takk for svar...

Jeg venter med å teste meg til etter påske....reiser til fjellet idag...

Jeg har slutta på pillen tidligere, og jeg har ikke merket noe spesielt med kroppen da, og mensen kom til rett tid også...Så jeg får bare vente og se....

GOD PÅSKE ALLESAMMEN!!!!12

Skrevet

Hei igjen allesammen!!

.....*har savnet dere i påsken*......

Har ikke fått besøk av tanta enda, så jeg er rimelig spent nå. Har vært KVALM i påsken, ..kjedelig....og brystvortene er fremdeles ØMME....det brune rundt brystvorta er blitt større_ jeg ser nesten ut som Dolly Parton--he-he... Mannen min sperret opp øynene da han så meg...... icon_smile.gif

Har jeg ikke fått mensen til helgen så tester jeg meg....

Noen som har testet seg i påsken da???

klemz

rosaengel.gif~Angel~rosaengel.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Angel den 2002-04-02 12:16 ]

Gjest Anonymous
Skrevet

Fortell oss hvordan det har gått, da??? Det er jo så spennende!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...