Gjest meg Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 jeg klarer rett og slett ikke å kline med sambo. jeg er veldig glad i han, men vil ikke kysse. syns at "kysse kjemien" vår er borte. blir nesten bare ekelt. men jeg kan jo ikke bare forlate han pga av dette! noen andre som har det slikt?
Gjest Maksprell Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 (endret) Vet ikke om dette er noe av det samme men jeg var sammen med en fyr engang hvor kyssekjemien ikke stemte i det hele tatt..vi var ikke sammen noe lenge. men det er litt rart det der..jeg var jo superduperforelska men da vi kyssa første gangen så ble jeg faktisk skuffa..Det var utrolig kjipt men jeg kunne liksom ikke si ;duu,vi må nesten øve oss på å kysse for det vi gjør nå er rævva.." jeg skulle kanskje ha sagt det men..når det gjelder sexlivet så er slike ting lettere å si ifra om. Du skriver at kyssekjemien deres er borte.dere har hadd en god kyssekjemi før som jeg forstår det?..rart at den bare skal forsvinne..er du fremdeles forelska i han tro? Endret 28. november 2006 av Maksprell
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 vi har vært sammen i ca 4 år nesten. det er vell det siste året kjemien ikke stemte lenger..
Corine Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Dette er kanskje ganske normalt tror jeg. Jeg og sambo kysser fremdeles en del, men langt fra så mye som i begynnelsen av forholdet. Hvis forholdet ellers fungerer fint (sexlivet ellers?), ville jeg ikke lagt så veldig mye vekt på akkurat kyssingen.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Dette er kanskje ganske normalt tror jeg. Jeg og sambo kysser fremdeles en del, men langt fra så mye som i begynnelsen av forholdet. Hvis forholdet ellers fungerer fint (sexlivet ellers?), ville jeg ikke lagt så veldig mye vekt på akkurat kyssingen. ← det fungerer helt greit. noen ganger supert, andre ganger kjedelig. men han vil kysse hele tiden! jeg kan liksom ikke bare si æsj stikk av lissom
Aquila Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Nei, det ville vel vært litt ekkelt gjort! Hm... vi kysser og tar mindre på hverandre nå enn tidligere. Er vel bare normalt. Men "følelsesmessig takt" (se annen tråd på KG) varierer jo. Kanskje han bare er inne i en re-forelskelses periode og bare synes du er DEN DAMA for tida - og derfor bare må bort å ta og kysse litt! Jeg hadde gitt mye for å ha det slik igjen Men går an å si ifra på en pen måte også... man trenger ikke susse, musse, kline hele tiden liksom
Gjest Pax Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Så lenge dere gjør andre kjæresteting, er det vel ingen grunn til beskymring. Er ingen kysseperson selv.
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #8 Skrevet 29. november 2006 Er ingen kysseperson jeg heller. Her blir det mest kyss på truten kyss, lite klining. Tror alt det andre er viktigere.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2006 #9 Skrevet 29. november 2006 syns kyss på munnen er bare koselig, men klining med han er han dytter meg alltid til seg, jeg dytter meg unna, og han blir sur.. jaja...
juliannae Skrevet 29. november 2006 #10 Skrevet 29. november 2006 Jeg er absolutt ingen kysseperson så her er det lite klinings i hverdagen, men desto mer klemming og kosing kanskje. Han vet godt om det og blir ikke sur hvis jeg avviser han (på en fin måte) Avviser gjerne med en klem
smile Skrevet 29. november 2006 #11 Skrevet 29. november 2006 det fungerer helt greit. noen ganger supert, andre ganger kjedelig. men han vil kysse hele tiden! jeg kan liksom ikke bare si æsj stikk av lissom ← Tror det er ganske normalt at noen liker den formen for kjrælighet mens den andre partneren kanskje ikke liker det sånn. Hm... vi kysser og tar mindre på hverandre nå enn tidligere. Er vel bare normalt. Men "følelsesmessig takt" (se annen tråd på KG) varierer jo. Kanskje han bare er inne i en re-forelskelses periode og bare synes du er DEN DAMA for tida - og derfor bare må bort å ta og kysse litt! Men går an å si ifra på en pen måte også... man trenger ikke susse, musse, kline hele tiden liksom ← Jepp, enig! Dette går ofte i bølgedaler. Kan du ikke si det pent til han?
Solskinnsbolla Skrevet 29. november 2006 #12 Skrevet 29. november 2006 folk er så forskjellige... jeg er veldig glad i å kysse... da jeg ble sammen med han her, så syntes jeg han var dårlig på å kysse: for mye spytt og tunge... men jeg sa faktisk i fra, og han fikk bekrefta noe han mistenkte selv; at han var en dårlig kysser Nå kysser vi hver dag, også tungekyss... for sex blir det IKKE hver dag, og da er det fint med kyss, kos og klem hvertfall :kys_2: har ikke hatt noen dårlige perioder med kyssing, foruten da han hadde dårlig ånde... men kyssekjemisk er vi på nett. med en gang jeg er tiltrekt av noen, følelsesmessig og/eller mentalt, har jeg lyst til å kysse de,(lyst, men jeg gjør det ikke-ikke misforstå ;-) men et godt signal for meg på at de ikke er "my type" er hvis å kysse de ALDRI kunne falle meg inn... så hvis kyssekjemien for min del hadde forsvunnet med kjæresten/samboer/mann etc... da hadde det vært et tegn på frafalte følelser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå