Sniff Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Får dere varene levert på døren, postkassen eller i posten? Bestilte nemlig en gang fra en utenlandsk nettside og da ble det levert på døren på et veeeeldig dårlig tidspunkt (de ringte vel 10 min før de kom ) Etter det har jeg ikke gjort det, vil mao ikke ha varene levert på døren Fint om noen vet noe om dette fra nettisder som SN,LF, ebay ol.
Latee Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 (endret) Kommer an på om de sender med UPS eller USPS. UPS leverer på døren og er dyrere (dette gjelder amerikanske sider). Pakkene du får fra SN må du hente på posten selv med mindre du vil betale for å få de på døra. Pakker fra eBay blir i de fleste tilfeller sendt med USPS. Endret 28. november 2006 av Latee
SJP Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Pakker fra LF får du i postkassa. Desverre for meg som har liten postkasse. Er sikker på at postmannen omtrent hadde stått å hoppa på sist pakke for å få den nedi. Det var hvertfall pokker så vanskelig å få den opp igjen.
Gjest Elfrida Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Jeg har aldri fått en pakke fra LF i postkassa, jeg må på posten hver gang. Har heller ikke opplevd å få noe levert på døra fra en vanlig nettbutikk.
Marissa Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Jeg har aldri fått noe levert på døra, må på posten å hente hver gang.
Gjest Fjellsippa Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Jeg bestilte crocs fra www.rei.com. De lå i postkassa da jeg kom hjem. Det tok ca. 10 dager.
Karamba Skrevet 29. november 2006 #8 Skrevet 29. november 2006 Har alltid fått pakkene fra LF i postkassa. Varer fra SN må hentes på posten. Har heller aldri opplevd å få varer levert på døra...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. november 2006 #9 Skrevet 29. november 2006 Victoria's secret bruker UPS, og de gangene jeg har bestilt derfra har de gjort seg stor umake med å få tak i meg så de kan levere personlig. En gang kom de med pakka på jobben min (og jeg jobber et stykke hjemmefra), og en annen gang stod stakkaren og venta i bilen utenfor huset da jeg kom hjem fra kveldsvakt. Fikk bare til svar at han hadde stått der en stund, ja, da jeg spurte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå