Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på julegaveshopping i dag, og kom over en entusiastisk selger på et parfymeri som reklamerte for kosmetikkmerket Origins. Jeg ble veldig nysgjerring på merket pga naturlige ingredienser osv. samt billige introduksjonspriser. (nytt i Norge) Noen med erfaring fra merket som kan overbevise meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Origins er et stort merke i statene, og er ganske populært der. Jeg har ikke erfaring med produktene direkte, men har hørt at det regnes som bra produkter.

Du kan jo se litt på brukeromtalene her: http://makeupalley.com/product/ (jeg tror du må registrere deg for å søke. En ganske nyttig side for å se andres erfaringer med produkter man vurderer å prøve)

Skrevet
Origins er et stort merke i statene, og er ganske populært der. Jeg har ikke erfaring med produktene direkte, men har hørt at det regnes som bra produkter.

Du kan jo se litt på brukeromtalene her: http://makeupalley.com/product/ (jeg tror du må registrere deg for å søke. En ganske nyttig side for å se andres erfaringer med produkter man vurderer å prøve)

Takk, Elfrida! skal gå inn og se.

Noen fler?

Skrevet

Jeg har prøvd mye rart derfra, men begynner å bli lenge siden nå. Hadde flere ansiktsprodukter en periode som var bra, blant annet A perfect world-serumet.

Favorittene er vel kroppsproduktene, spesielt skrubben med havsalt, den er nydelig, og en mint-shampo jeg pleide å bruke.

Nå når det er kommet til Norge må jeg nok teste litt igjen. :)

Skrevet

Er det kommet til Norge? Hurra!!!

Er kjempefornøyd med never a dull moment ansiktsvask/skrubb. Den gir en frisk følelse og super glød i huden.

Skrevet

De har ihvertfall fått produktene på Fredrik&Louisa på Byporten, til min store begeistring. Damen i kassen gjorde store øyne da jeg visste hva jeg skulle ha, jeg var tydeligvis den første kunden som hadde vært borti merket før! :ler:

Jeg elsker barberkremen deres, men tror den har byttet navn/emballasje siden sist jeg hamstret i England.... Får ikke opp nettsidene deres nå, så jeg får ikke sjekket, men adressen er www.origins.com. Den er ihvertfall mye bedre enn Gillette! Ellers er øyemasken No Puffery deilig, og Spot Remover er en nødvendighet når jeg får kviser (heldigvis ikke så veldig ofte, men dog). Skrubbene deres for både kropp og ansikt er gode, men jeg synes mange av bodylotionene lukter litt for sterkt. Ansiktsrens- og krem har jeg ikke prøvd, men har hørt mye pent om Dr. Weil-serien (usikker på skrivemåten...) deres. Er ikke helt sikker på om de hadde den serien på Byporten, da.

Skrevet

Jeg har brukt noe fra Origins mens jeg bodde i USA - for en dullion år siden.... :sjenert:

Var ikke spes fornøyd med ansiktsproduktene, men kroppsproduktene er fine! Særlig skrubbenene. Og fotproduktene er gode. Fine julegaver, egentlig... Ikke at jeg har sett på prisene her i Norge, men i USA er det ikke spesielt kostbart.

Om ikke noe annet, synes jeg i allefall at det er fint at vi utvider reportoaret her på berget..... :ler:

Gjest Deception
Skrevet

Origins har noen produkter jeg liker; Pure Cream rensekrem, Liquid Crystals renseolje, A Perfect World serum (men det er en silikonbombe av dimensjoner), og ikke minst Ginger Essence-parfymen, og en kroppsserie som lukter mandarin.

Ikke minst er navnene digg :) Knot Free shampo og balsam, Matte Scientist serie for fet hud, Firefighter etterbarberingskrem....

• 10 måneder senere...
Gjest Gjest_clara_*
Skrevet

Hvor får man kjøpt origins-produkter i norge? Når jeg var i engeland kjøpte jeg en gave-pakke fra origins som het "starting linieup", den funket kjempebra!! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...