Gilette Skrevet 28. november 2006 #1 Del Skrevet 28. november 2006 Hva kjennetegner en mann som er betatt/forelsket......? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maksprell Skrevet 28. november 2006 #2 Del Skrevet 28. november 2006 Han kan gjøre ting som "vanlige" kompiser ikke gjør..slik som; Tar ofte kontakt Gir deg komplimenter Vil sitte nærme deg/bare være nærme slik at han kan ha mulighet for å ta litt på deg Ringer uten noen spesiell grunn Han kan si det rett ut;Jeg er betatt av deg og begynner å bli forelsket i deg.... MEN TIL ADVARSEL; Jeg fikk selv erfare at en fyr som fulgte denne lista ovenfor ikke mente en dritt av det. så egentlig så finnes det ikke noe fasitsvar på spm ditt... Bitter jeg? Aldri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salute Skrevet 28. november 2006 #3 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Jeg er gutt og kan si med en gang at det er ikke noe fastittsvar på det. For å si det slik, jeg sliter litt med å se når noen er forelsket eller betatt av meg, eller bare er veldig gode venner. På samme måte er det muligens med meg også. Har oplevd noen ganger at venniner av meg har trodd jeg var forelsket i dem. Saken er den at jeg bare oppfører meg omtrent likt med alle sammen. Like hyggelig og slikt, så det er kanskje ikke alle som er like sikker på meg. Saken er faktisk den at når jeg liker noen så er jeg kanskje mer fjern når jeg snakker med de. Liksom vet ikke hva jeg skal si, enkelte ganger kan jeg si ting helt uten mening. Men andre ganger så kan jeg også være forelsket og "normal". hehe... Kvinnfolk, nei... De skjønner jeg meg ikke så mye på alltid. Det samme syns vel dere? hehe Et tips er jo å prøve med litt uskyldig flørting, så kan du jo kanskje se hvor veien går. Ta det litt gradvis for å se hvordan han reagerer på signalene dine. Endret 28. november 2006 av Salute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gilette Skrevet 28. november 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 28. november 2006 Men, enn om vi allerede er på flørtern og han har kalt "opplegget"vårt for mer enn en flørt? hva mener han med det? han ville ikke utdype det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gilette Skrevet 28. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 28. november 2006 Han ville ikke legge alle kortene på bordet med en gang sa han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 28. november 2006 #6 Del Skrevet 28. november 2006 Hvis det er litt mann i ham tar han initiativ og overlater ikke alt til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gilette Skrevet 28. november 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 28. november 2006 Han tar initiativ til å treffes og slikt da.. og ringer iblandt, og sender sms.. men han forteller ikke rett ut hva han føler. Og det synes jeg er utrolig frustrerende.. liker ikke å spekulere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 28. november 2006 #8 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Hvorfor kan du ikke bare vente og se? Det er ikke sikkert han føler så veldig mye, og kanskje aller minst snakke om det. Vi kan ikke helt vite andres hensikter med en gang... Kan du ikke bare være sammen med ham og nyte øyeblikkene, samtidig som du er åpen for andre menn også? Det er ikke sunt å basere seg på èn mann og bare ham, spesielt ikke når de er så uklare. Endret 28. november 2006 av Gjest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chaos Skrevet 10. desember 2006 #9 Del Skrevet 10. desember 2006 For meg har det bare alltid sagt "KLIKK"....en merker det bare...stemningen, kjemien.... Og se på meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå