Gå til innhold

Brudebuketten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg elsker kalaer (skrives det med c forresten?) og har veldig lyst å ha det i brudebuketten. Så får jeg beskjed om at det kan jeg ikke, for kalaer er begravelsesblomster? :o Jeg synes jeg har sett andre som har hatt det, men det er mulig jeg tar feil.(det hender jeg gjør det :wink: )

Kjolen min er en Pronovias i renaissanse stil, med lange chiffonermer,og jeg hadde først tenkt på kremfargede roser. Jeg er redd de forsvinner litt. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cala kan du vel fint ha, og det er en veldig vanlig bryllupsblomst. Da jeg giftet meg i fjor synes jeg ”alle” hadde cala i buketten sin, så jeg vil absolutt ikke kalle det noen begravelsesblomst. Forøvrig vurderte jeg selv cala også, men ombestemte meg da jeg synes blomsten ble litt for røff til kjolen min.

Hvis du tar en titt på ulike buketter og sider med brudebuketter på, vil du se at cala blir mye brukt.

Skrevet

Cala finnes i mange forskjellige størrelser og farger, og kan fint brukes til brudebuketter. Jeg vet at det er flere av de som giftet seg i 2002 som brukte dette forumet - som hadde cala i brudebuketten. Søk bakover - så finner du sikkert noen bilder.

Lykke til og gratulerer med valg av livsledsager!

Skrevet

Jeg hadde mørk aubergin-fargede calla`er i min buketet, og det var da ingen som sa at det var en begravelsesblomst.

Bruk det du synes er penest selv :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Du kan fint bruke cala i brudebuketten din... Jeg har selv vært blomster dekoratør, og jobber nå som snitt leverandør til butikkene.

Jeg får masse bestillinger på cala til brud, og kan ikke huske sist jeg hadde en levering på cala til begravelse.. det er meget skjelden(det er di for dyre til)..

Hilsen blomster-bil piken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...