Gjest Bjørnsdatter Skrevet 28. november 2006 #1 Del Skrevet 28. november 2006 Spørsmålet er enkelt, men er svaret det? Hva mener du, og hvorfor? Har du tatt et valg, eller synes du det er like greit at det er som det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 28. november 2006 #2 Del Skrevet 28. november 2006 Ja. Fordi jeg syns det er en uting å blande religion og politikk slik vi gjør i dag, i tillegg til at det er høl i huwt at en religion skal forfordeles i det multikulturelle samfunnet vi lever i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fresh Skrevet 28. november 2006 #3 Del Skrevet 28. november 2006 Ja. Fordi jeg syns det er en uting å blande religion og politikk slik vi gjør i dag, i tillegg til at det er høl i huwt at en religion skal forfordeles i det multikulturelle samfunnet vi lever i. ← PS: forfordele: gi en mindre enn en har rett på ved fordeling, ifølge http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...ka&ordbok=begge Jeg antar du mener det motsatte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 28. november 2006 #4 Del Skrevet 28. november 2006 PS: forfordele: gi en mindre enn en har rett på ved fordeling, ifølge http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...ka&ordbok=begge Jeg antar du mener det motsatte? ← Jaja... Finnes det noe uttrykk som egentlig betyr det hvermannsen mener med forfordele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fresh Skrevet 28. november 2006 #5 Del Skrevet 28. november 2006 Gi særlige fordeler til, favorisere, foretrekke, spesialbehandle, sette i særstilling f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. november 2006 #6 Del Skrevet 28. november 2006 Ja absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trønderpia Skrevet 28. november 2006 #7 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg tror nå kanskje at andre kirkesamfunn får sin del av statskassa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. november 2006 #8 Del Skrevet 28. november 2006 tror kirken bir enda mer konservativ hvis man skiller, så jeg er imot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå