Gjest Lisette Skrevet 6. februar 2003 #1 Del Skrevet 6. februar 2003 Noen som har vært på Khao Lak som ligger i Thailand? Har så lyst til å reise dit! Hva synes dere? Lisette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2003 #2 Del Skrevet 9. februar 2003 Hei Nå er det akkurat et år siden min samboer og jeg var en uke på Phuket og to uker på Khao Lak. Vi reiste med Star Tour og bodde på hotell Pakkarang. Vi ble desverre skuffet over hotellet og Star Tour. Bodde altfor langt unna byen/landsbyen,men heldigvis leide vi oss moped så vi fikk sett oss litt om. Vi oppdaget flere andre hotell som så koselige ut. Så velg andre selskap enn de vi reiste med. Khao Lak er ikke det store stedet, men det er noen få butikker og restauranter. Menneskene er koselige og hjelpsomme. Reiser man hit er det for å bade, sole seg , lese bøker, en ren avslappningsferie. Men alle reiseselskapene har forskjellige turer å bli med på. Temperaturen er helt topp, ihverfall i februar. God tur til Khao Lak. Hilsen en som foretrekker Hellas og Spania. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2003 #3 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg har også bodd på Pakarang. Jeg tror dette er et fantastisk reisemål for alle som er lei av overfylte strender og turistkaos. Hvis du beveger deg litt vekk fra stranden rett nedenfor hotellet, tror jeg omtrent det må være som å bo på Robinson-øya! Man kan gå i flere timer langs den kritthvite stranden uten å møte på et eneste menneske, og det syntes jeg var herlig. Dessuten er beliggenheten veldig bra i forhold til diverse utflukter som Phang Nga (med James Bond-øya), Similan Islands (må bare oppleves - fantastisk dykkeparadis med verdens fineste strender), jungeltrekking på elefantryggen og mye mer. Vil du inn til sentrum i Khao Lak, er det jo ikke noe problem å ta en drosje. På en høyde ovenfor hovedveien ved kjøpesenteret i Khao Lak er det en kjempebra og billig restaurant! Dessuten er det to superbillige thairestauranter på stranden ved hotel Pakarang (i tillegg til de forholdsvis dyre restaurantene på hotellet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå