Prinsesse-vil-ikke Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Ja, jeg er på jakt etter en krølltang som kan gi håret mitt litt krøller, gjerne litt store. Er ikke på jakt etter små korketrekker-krøller, men litt større, fluffy krøller, hvis noen skjønner... Noen som har noe å anbefale, evnt. andre tips? På forhånd takk!
Krista83 Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Jeg har en Babyliss krølltang som lager store krøller, helt grei i bruk.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Elkjøp har. Sjekk nettsiden deres.
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 28. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2006 Jeg vet også at Elkjøp har, men hadde du lest innlegget mitt ordentlig hadde du sett at jeg spør etter noen anbefalinger. Det er plenty med butikker som selger krølltenger, i know, men jeg lurte på om det var noen spesielle som var å foretrekke... Nemlig!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Det er vel ikke SÅ stor forskjell på krølltenger, eller? Bare å se etter en med stor omkrets så får du nok store krøller
Annabell Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Jeg har en fra Philips som heter SalonCurl Pro, den funker bra til store krøller
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 30. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2006 Var og kjøpte min Philips Salon Curl Pro i går, men ble veldig skuffet. Prøvde den i går kveld og jeg hadde visst altfor kort hår til å få så store krøller. Det rakk liksom ikke å bli krøller før håret var slutt... Noen som vet om den derre bytteretten til Elkjøp også funker på sånne produkter, for isåfall skal jeg bytte den i dag til en med mindre omkrets... Vil ha fine krøller!
Annabell Skrevet 30. november 2006 #8 Skrevet 30. november 2006 Oki, jeg har veldig langt hår nemlig. Elkjøp har så vidt jeg vet 30 dagers åpent kjøp, så tror du kan bytte den ja
Nemesis Skrevet 30. november 2006 #9 Skrevet 30. november 2006 Hmm.. Det spørs om du får bytte siden det går under egenpleieprodukter, men jeg klarte å bytte min krølltang på lkjøp ved å ikke si den fulle sannhet.. ups!
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2006 #10 Skrevet 30. november 2006 Hmm.. Det spørs om du får bytte siden det går under egenpleieprodukter, men jeg klarte å bytte min krølltang på lkjøp ved å ikke si den fulle sannhet.. ups! ← skamme seg.........................
Nemesis Skrevet 30. november 2006 #11 Skrevet 30. november 2006 skamme seg......................... ← Hehe
Lib Skrevet 30. november 2006 #12 Skrevet 30. november 2006 Jeg har denne Den lager store krøller. Fikk det ikke helt til første gangen,men andre gangen ble det bra Anbefaler forøvrig store mengder hårspray for å holde på krøllene utover kvelden..
Sorben Skrevet 3. desember 2006 #13 Skrevet 3. desember 2006 jeg ønsker meg denne krølltanga(spiraltanga) http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...fgAAAEOTOI03xiL Jeg har langt hår. Kan den være noe?
Gjest Gjesta Skrevet 3. desember 2006 #14 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har denne Den lager store krøller. Fikk det ikke helt til første gangen,men andre gangen ble det bra Anbefaler forøvrig store mengder hårspray for å holde på krøllene utover kvelden.. ← denne ønsker jeg meg også
Gjest Advena Skrevet 4. desember 2006 #15 Skrevet 4. desember 2006 jeg ønsker meg denne krølltanga(spiraltanga) http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...fgAAAEOTOI03xiL Jeg har langt hår. Kan den være noe? ← Den har jeg. Liker den veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå