Badlands Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Er det verkeleg sant? Plutseleg har eg ikkje lyst til at Hobbiten skal bli film likevel... sjå her!! Fint å høyre at skodespelarane er lojale, håpar det blir massiv boikott. Grunnen til at Hobbiten skulle filmast no var jo nettopp at folk ville ha meir av Jacksons Tolkien-tolking!
Gjest beekeeper Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Nei, det går ikke an at den lages uten han!
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 (endret) Og for noen år siden var PJ hatobjekt fordi OMG DET VAR IKKE ALVER I HELMS DEEP LZM!!!! BUHU!!! Nei vettu hva. Filmene er bra, og Hobbiten blir sikkert også bra, så lenge denne hærskaren av karnevalsfolk gjemmer seg vekk for denne gangen med å påpeke alt som ikke var i boka. Snerr. Tolkien-fans! Endret 28. november 2006 av Ferskvannsblekksprut
Gjest Advena Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Synes Peter Jackson burde få lage Hobbiten også, jeg..
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Og for noen år siden var PJ hatobjekt fordi OMG DET VAR IKKE ALVER I HELMS DEEP LZM!!!! BUHU!!! Nei vettu hva. Filmene er bra, og Hobbiten blir sikkert også bra, så lenge denne hærskaren av karnevalsfolk gjemmer seg vekk for denne gangen med å påpeke alt som ikke var i boka. Snerr. Tolkien-fans! ← Heh, synes det er verre med den bilen som kjører i bakgrunnen (refleks og stor støvsky) i scenen hvor Sam sier "Ett skritt til, så er jeg lenger hjemmefra enn jeg noen gang har vært".
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Høhø jau, men den var sosialt akseptert på fester jeg var på som inneholdt hardcore RHfans Verste er de som har lest/hørt om tabber men aldri sett dem. "Som det klistremerket på eplet som pippin spiser på klippet fra da de var små" Jeg synes jeg husker at de var små i boka og stjal noen epler, men i filmen er det fyrverkeri. SLutt å lyv for å virke kul da :O Høhø
Gjest beekeeper Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 Vet du hva, Ferskvannsblekksprut? Den avataren er så innmari hæslig at jeg bare får lyst til å :kvalm: Unnskyld for avsporingen, jeg måtte bare få det ut!!!
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 28. november 2006 #9 Skrevet 28. november 2006 Hvilken mener du, denne her?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 28. november 2006 #11 Skrevet 28. november 2006 Unnskyld, jeg skjønner ikke hvorfor den fortsetter å vise seg altså!
Badlands Skrevet 29. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 29. november 2006 Leste noko nytt i dag - så dei av oss som vil ha P Jackson som regissør kan kanskje gle oss over: DETTE ser ut som han kan kome tilbake, altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå