Gå til innhold

Hobbiten - UTAN Peter Jackson?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det verkeleg sant? Plutseleg har eg ikkje lyst til at Hobbiten skal bli film likevel... :tristbla:

sjå her!!

Fint å høyre at skodespelarane er lojale, håpar det blir massiv boikott. Grunnen til at Hobbiten skulle filmast no var jo nettopp at folk ville ha meir av Jacksons Tolkien-tolking!

Videoannonse
Annonse
Gjest beekeeper
Skrevet

Nei, det går ikke an at den lages uten han! :tristbla:

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet (endret)

Og for noen år siden var PJ hatobjekt fordi OMG DET VAR IKKE ALVER I HELMS DEEP LZM!!!! BUHU!!!

Nei vettu hva. Filmene er bra, og Hobbiten blir sikkert også bra, så lenge denne hærskaren av karnevalsfolk gjemmer seg vekk for denne gangen med å påpeke alt som ikke var i boka.

Snerr. Tolkien-fans! :pirat:

Endret av Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Synes Peter Jackson burde få lage Hobbiten også, jeg.. :sjenert:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Og for noen år siden var PJ hatobjekt fordi OMG DET VAR IKKE ALVER I HELMS DEEP LZM!!!! BUHU!!!

Nei vettu hva. Filmene er bra, og Hobbiten blir sikkert også bra, så lenge denne hærskaren av karnevalsfolk gjemmer seg vekk for denne gangen med å påpeke alt som ikke var i boka.

Snerr. Tolkien-fans!  :pirat:

Heh, synes det er verre med den bilen som kjører i bakgrunnen (refleks og stor støvsky) i scenen hvor Sam sier "Ett skritt til, så er jeg lenger hjemmefra enn jeg noen gang har vært".

Skrevet

Høhø jau, men den var sosialt akseptert på fester jeg var på som inneholdt hardcore RHfans :P

Verste er de som har lest/hørt om tabber men aldri sett dem. "Som det klistremerket på eplet som pippin spiser på klippet fra da de var små"

Jeg synes jeg husker at de var små i boka og stjal noen epler, men i filmen er det fyrverkeri. SLutt å lyv for å virke kul da :O Høhø

Gjest beekeeper
Skrevet

Vet du hva, Ferskvannsblekksprut? Den avataren er så innmari hæslig at jeg bare får lyst til å :kvalm: :kvalm:

Unnskyld for avsporingen, jeg måtte bare få det ut!!!

Skrevet

Hvilken mener du, denne her?

Skrevet

Unnskyld, jeg skjønner ikke hvorfor den fortsetter å vise seg altså!

Skrevet

Leste noko nytt i dag - så dei av oss som vil ha P Jackson som regissør kan kanskje gle oss over:

DETTE

:) ser ut som han kan kome tilbake, altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...