littlemama Skrevet 25. mars 2002 #1 Del Skrevet 25. mars 2002 det blir vel litt dumt hvis brudeparet skal lage sanghefte,for da er jo spenningen borte når bryllupet starter.er det noen som har bestemt seg for hva de skal gjøre med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniN Skrevet 25. mars 2002 #2 Del Skrevet 25. mars 2002 Mine foreldre skal lage sangheftet. De som vil ha med sanger sender disse til mamma. Syns det var greit å gjøre det sånn, med tanke på sanger som kanskje er til brudeparet og slik. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #3 Del Skrevet 26. mars 2002 Vi skal printe ut forside og lage den på sangheftene - resten tar våre foreldre seg av. Hadde det vært opp til bare meg hadde vi bare kuttet sangene ut - jeg er ikke vant med sanger i bryllup Men nå er vi jo to da.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 26. mars 2002 #4 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg skal lage forside til sanghefte og de sangene som f.eks. "kaffevise" o.l. selv, og så skal enten forloveren min eller foreldrene mine få jobben med å sette sammen sangheftene hvis noen andre vil ha med sang til oss Vil helst bestemme selv hvordan selve heftet skal se ut 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå