Kipa Skrevet 22. februar 2002 #1 Del Skrevet 22. februar 2002 jeg bruker trionetta 21, og har tenkt til å utsette mensen- er det noen som vet hvordan, hørte at det bare er å fortsette på neste brett med engang, stemmer det??12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2002 #2 Del Skrevet 22. februar 2002 Nei det stemmer ikke! Du må fortsette på de GULE pillene på det neste brettet- det er 10 stk av dem, altså kan du utsette mensen i 10 dager. Det er de gule pillene som hindrer mensen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 22. februar 2002 #3 Del Skrevet 22. februar 2002 Eg gjer som eg har gjort mange gongar før: henviser til lommelegens prevensjonssider. Der står det om korleis ein utset mensen med dei ulike pille-merka. http://www.lommelegen.no/prevensjon/p-piller.htm _________________ Hedda-78 1212[ Dette Innlegg er endret av: Hedda-78 den 2002-02-22 19:54 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2002 #4 Del Skrevet 22. februar 2002 Jeg hadde rett ;P Har gjort dette mange ganger jeg! (ikke regelmessig) Lykke til...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 25. februar 2002 #5 Del Skrevet 25. februar 2002 Vinga har helt rett! De gule pillene utsetter mensen. De styrer alt. Vil du fremskynde den, slutter du å ta de gule før brettet er slutt. Men husk at dette ikke er noe man skal gjøre hyppig. Bare en gang i blant.. nice signature vinga (",)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå