Gå til innhold

ang fortolling på kosmetikk

Anbefalte innlegg

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Jeg bare lurer på hvordan dette foregår. Synes jeg har lest om det før, men jeg fant det ikke da jeg søkte.

Jeg bestilte en parfyme fra strawberrynet og det kom på 249kr. 49 kr over grensen, men jeg prøvde nå meg. Ikke så lurt

Men jeg synes det er litt rart da jeg hadde markert det som gave og det var pakket inn. Og jeg lurer på hvordan de kom frem til den summen i fortolling...

Noen kloke sjeler som gidder å gi ett svar?

Og hvortid har regjeringen tenkt å sette opp summen? 200 kr er jo latterlig lite den dag i dag. Åhh, det irriterer!! :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grensen er jo på 200kr uansett hva man bestiller inn til Norge, helt på tryne men.

Strawberrynet skriver utenpå embalasjen hva prisen er, derfor vet tollerne om den er på over 200kr.

Skrevet

Du kan få refunderet tollutgiftene fra Strawberrynet hvis du sender dem kvitteringa på betalt toll.

Skrevet
Du kan få refunderet tollutgiftene fra Strawberrynet hvis du sender dem kvitteringa på betalt toll.

Særiøst? Det er jo kjempe bra da. Da kan man jo hvertfall handle en del der. Har du gjort det selv noen gang?

Skrevet

Jepp har fått refundert to ganger. Men dette er et år siden nå da, har hørt at de er litt ustabile i refunderingen nå for tida, så det er ikke alle som har fått refundert. Hvis du søker på velvære-forumet så finner du mange tråder om dette temaet.

Skrevet
Jepp har fått refundert to ganger. Men dette er et år siden nå da, har hørt at de er litt ustabile i refunderingen nå for tida, så det er ikke alle som har fått refundert. Hvis du søker på velvære-forumet så finner du mange tråder om dette temaet.

Jeg sendte de en mail tidligere i dag med ønske om å få refundert toll-utgifter og har allerede fått svar tilbake om at de refunderer pengene. :)

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Jeg scannet kvitteringen og mailet den til dem i går kveld.Så fikk jeg svar tilbake om at de beklager sååå mye at de ikke fikk lest den og jeg måtte prøve på nytt...

Det var ikke bare bare med ny multiskriver.... og hvor scanneren gjorde helt andre ting enn jeg ville!! :sur:

Men jeg fikk ordnet det og sendte igjen. Oj jeg fikk mail tilbake om at jeg skulle få det, men det kunne ta litt tid å få det på konto... :sjenert:

Er nesten som jeg fikk dårlig samvittighet for å sende dem en slik mail og spørre om de kan refundere tollavgiften jeg må betale... :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...