Gå til innhold

Solosang

Brudeberta70

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal ha I've never seen anything like you av Lisa Ekdahl når det så blir vår tur... Synes den er nydelig (+ at den betyr noe for oss...)

...og hva gjør jeg egentlig inne på bryllupsforumet?! *luske forsiktig ut igjen* :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Brevet" av Silje Nergård er også nydelig. Vi hadde lyst på den, men hun som skal synge hadde desverre ikke sunget den før, så blir nok neppe den...

Du kan høre en liten smakebit av den her: Brevet

Skrevet (endret)

Blir ikke noe "Book of love" på meg :grine: Disney krever 250$ hvis man skal bruke CD spiller hos dem. Organisten er gratis men hvis jeg skulle bruke CD måtte de ha en "sond tech" sa de og det kostet 250$

Are you f**** kidding me? Nei da får vi finne en tradisjonell brudemarsj....blæ....

Endret av *Emma*
Skrevet
"Come what may" fra moulin rouge, det er den fineste kjærlighetssangen jeg vet! Den skal jeg ha. Er jo egentlig en duett, men kan fint synges som solo.

Den er utrolig fin!! Vi har hørt mye på den tidligere så det var en god idè, da må vi bare finne noen som kan synge den i kirken ;)

Skrevet
Blir ikke noe "Book of love" på meg :grine: Disney krever 250$ hvis man skal bruke CD spiller hos dem. Organisten er gratis men hvis jeg skulle bruke CD måtte de ha en "sond tech" sa de og det kostet 250$

Are you f**** kidding me? Nei da får vi finne en tradisjonell brudemarsj....blæ....

Kan ikke organisten eller noen dere kjenner spille på piano, eller evt gitar, da?

(har ikke hørt sangen, så vet ikke om det passer, men de fleste kjærlighetssanger er jo nydelige akustisk)

Skrevet

Niomi -jo organisten kan sikkert spille,men jeg ville ha med teksten. Og det går jo ikke da.

(Link til sangen ligger i mitt første innlegg om du er nysgjerrig.)

Skrevet
Niomi -jo organisten kan sikkert spille,men jeg ville ha med teksten. Og det går jo ikke da.

(Link til sangen ligger i mitt første innlegg om du er nysgjerrig.)

Du misforsto meg litt... Solosang med piano og/eller gitarkomp.

Var i bryllup i sommer, hvor det ble sunget både Elvis og Beatles i kirka, med gitarkomp.

Skrevet

Jeg misforstår deg fortsatt.....eller kanskje jeg er for blånn...for ingen skal synge solo hos oss.....vi skulle brke en cd fordi vi har ingen som kan synge...(Jeg bare skrev vår inngansmarsj som skulle være Book of Love her som et forslag til solosang for en annen....)

Hvis Disney tar 250 for å trykkeplay/stopp tørr jeg ikke tenke på hva de tar for gitarist og solosanger :ler:

Skrevet

OK. Trodde dere skulle ha noen til å synge den for dere i kirken, siden det er det tråden handler om... :sjenert:

Men lykke til med å finne en fin inngangssang!

Skrevet (endret)

Så synd du ikke får "Book of love" da, den var jo så nydelig!

(250 dollar for å spille en cd, det er jo helt uhørt!) :hakeslepp:

Er det noe sted man kan høre "Come what may"?

Har aldri hørt den jeg :plystre:

Endret av Brudeberta70
Skrevet

:hakeslepp:

At det går ann! Så dumt!

Er sangen fra en film, vet du det?

Skrevet (endret)

Rusketulla - ja den er på soundtracket til "Shall we dance" (Jeg har forøvrig ikke sett filmen,m en hørte sangen brukt i noen andres bryllup.)

250$ er sinnsykt. Jeg spurte om ikke en av gjestenekunne få oppgaven å trykke play/stopp :ler: Har ikke fått svar..ha ha.

Endret av *Emma*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...