Sniff Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Er det noen som vet hvilken sang jeg mener? Jeg skal bruke den i en spesiell sammenheng og trenger navnet! Jeg er i hvertfall sikker på at de fleste har hørt den :-D. Vokalisten snakker seg gjennom sangen istedenfor å synge den. Er ganske sikker på at "je t'aime" gjentas flere ganger. Noen? har lett og lett overalt.
Mistyen Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Det kan være "je t`aime....moi non plus" ?? Med Guillaume et Nathalie?
Sniff Skrevet 27. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2006 (endret) Takk for raske svar! Edit: ny i gamet... Endret 27. november 2006 av Sniff
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 He he. Jeg har faktisk singelen. Kjøpte den i England for i Norge så fikk du ikke tak i den.
Mistyen Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Tror Misty har riktig sang der, ja Skjønt, jeg har versjonen med Jane Birkin og Serge Gainsbourg. ← Jeg har denne versjonen på en eller annen samle-cd som heter French Affair eller noe i den duren.
Gjest Silmarill Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 ← Takk Fresh for linken og til Sniff som spurte etter låta. Den er kjempefin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå