Gjest Gjest Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Hvilken relasjon eller hvilke relasjoner har betydd ekstra mye for deg i livet, og hvorfor akkurat den eller de? Har du blitt overasket av noen du trodde var en annen enn de viste seg for å være for eksempel? På godt og vondt.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Hvilken relasjon eller hvilke relasjoner har betydd ekstra mye for deg i livet, og hvorfor akkurat den eller de? Har du blitt overasket av noen du trodde var en annen enn de viste seg for å være for eksempel? På godt og vondt. ← Ja har en venninne som er 20 år eldre enn meg selv.hun kunne vert min mor, men vi har et virkelig flott vennskap. så ble jeg kent med en dame på ca 50 år. tidligere var hun beryktet for det man kaller et utsvevende liv...ditto samboere,forloveder og hele pakken. dette skjedde da hun var ung. mulig det var misunnelsen fra kvinner på hennes egen alder den tiden som spredte ryktene+ ikke vet jeg,men i dag er hun en fantastisk dame. eg kjente henne ikke den tiden jeg refererer til...ikke bryr det meg noe heller.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Jeg har fler men en av de er ikke blandt oss mer og det syns jeg er veldig trist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå