Gå til innhold

Vid.utd. sekretær.

Pearl

Anbefalte innlegg

Hei.

Kan noen hjelpe meg??

Jeg jobber som sekretær idag, men ønsker litt mer bredde slik at jeg stiller sterkere til attraktive stillinger.

Derfor har jeg tenkt å få meg litt mer utdannelse, fra før har jeg videregående og EDB markedsøkonomi m/reiseliv fra NæringsAkademiet.

Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å tatt økonomi og admenistrasjon på høyskolen, men det er et studie på 3-4 år på dagtid, jeg har ikke mulighet til det.

Men finnes det noe lignende som kveldskurs eller nettkurs??

Hva ville dere anbefale meg å gjøre, er det andre ting jeg kan gjøre for øke min verdi??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva du kan nå, men kurs i språk, powerpoint ol kan du ta på kveldstid. Kan du ikke få støtte fra jobben til utdanning hvis de og får nytte av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, joda språk og data kurs er en ting, men jeg har kurs i de fleste vanlige data programmene, i tillegg har jeg gr.kurs i tysk.

Men jeg ønsker litt mer tyngde, noe som jeg kan få vekt tall for, kanskje.

Noe som kan gjøre det mulig å klatre litt, kanskje noe som har med lønn/personal, 1.sekretær eller økonomi.

Desverre er det klin umulig å få kurs for meg i min jobb, jobber i en mannsdominert bedrift som ikke ser hele vitsen med å videreutdanne kvinner, de ansetter heller personer som allerede har den ærfaringen som trengs enn å videreutdanne de som allerde er der. (Engelsk firma)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ta kveldskurs på høgskoler. Vet ikke hva det koster...

Hva med fag som personaladministrasjon, regnskap, skatterett, rettslære, ledelse, organisasjonsteori, arbeidspsykologi og sånt?

Med noen av de fagene, kan du få muligheter til andre jobber kanskje, evt litt mer spennende oppgaver som sekretær der du der.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...