Tamtam Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Hei! Lurer på om noen vet om et sted/butikk hvor man kan bli sminka for en rimelig penge. Eller gratis? Trenger en liten oppmuntring i mørketida, og har heller ikke særlig med penger for tiden.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Ingenting i livet er gratis ... ← Hos BodyShop koster en slik time 495,- og da får du velge produkter for hele beløpet, så det er jo nesten gratis :blunke:
Nemesis Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Hos BodyShop koster en slik time 495,- og da får du velge produkter for hele beløpet, så det er jo nesten gratis :blunke: ← Tror du blander litt nå. Det er på makeup store du får en sminketime til 495 og får velge produkter for beløpet. Jeg har vært mange ganger og fått sminket meg "gratis" hos body shop, men har alltid kjøpt en øyenskygge eller lignende etterpå slik at det ikke skal virke for gjeves for hun som har sminket meg
Gjest Frk. Grønn Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Tror du blander litt nå. Det er på makeup store du får en sminketime til 495 og får velge produkter for beløpet. Jeg har vært mange ganger og fått sminket meg "gratis" hos body shop, men har alltid kjøpt en øyenskygge eller lignende etterpå slik at det ikke skal virke for gjeves for hun som har sminket meg ← Oops, det var selvsagt Make Up Store jeg tenkte på, ja. Godt noen passer på, hehe
Gjest Saramia Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Gå inn og spør i parfymerier osv. De pleier å gjøre det, noen gratis, noen ikke
Mischa Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 De fleste parfymerier har type betal 400 kr eller kjøp to eller fler produkter å få gratis sminking av en eller annen ekspert fra eks. Clinique eller Dior osv.. hvertfall har jeg satt mange slike tilbud i aviser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå