Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurer på om noen vet om et sted/butikk hvor man kan bli sminka for en rimelig penge. Eller gratis? :) Trenger en liten oppmuntring i mørketida, og har heller ikke særlig med penger for tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting i livet er gratis ... :sjenert:

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
Ingenting i livet er gratis ... :sjenert:

Hos BodyShop koster en slik time 495,- og da får du velge produkter for hele beløpet, så det er jo nesten gratis :blunke:

Skrevet
Hos BodyShop koster en slik time 495,- og da får du velge produkter for hele beløpet, så det er jo nesten gratis  :blunke:

Tror du blander litt nå. Det er på makeup store du får en sminketime til 495 og får velge produkter for beløpet. :)

Jeg har vært mange ganger og fått sminket meg "gratis" hos body shop, men har alltid kjøpt en øyenskygge eller lignende etterpå slik at det ikke skal virke for gjeves for hun som har sminket meg

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
Tror du blander litt nå. Det er på makeup store du får en sminketime til 495 og får velge produkter for beløpet. :)

Jeg har vært mange ganger og fått sminket meg "gratis" hos body shop, men har alltid kjøpt en øyenskygge eller lignende etterpå slik at det ikke skal virke for gjeves for hun som har sminket meg

Oops, det var selvsagt Make Up Store jeg tenkte på, ja. Godt noen passer på, hehe :)

Skrevet

Gå inn og spør i parfymerier osv. De pleier å gjøre det, noen gratis, noen ikke

Skrevet

De fleste parfymerier har type betal 400 kr eller kjøp to eller fler produkter å få gratis sminking av en eller annen ekspert fra eks. Clinique eller Dior osv.. hvertfall har jeg satt mange slike tilbud i aviser..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...