Gjest Astra - unplugged Skrevet 6. februar 2003 #1 Skrevet 6. februar 2003 Hei :-) Jeg skal sy chiffonslør selv, og lurer på hvor jeg får tak i en hårkam til å feste sløret med? Noen som veit? Astra
Augustbrud02 Skrevet 6. februar 2003 #2 Skrevet 6. februar 2003 Hårkammer får du kjøpt i ulike størrelser hos Glitter. Der kan du sikkert få tak i noen som er litt ekstra brede og passer til slør også.
brum Skrevet 6. februar 2003 #3 Skrevet 6. februar 2003 Hårkammer får du overalt. Bare pass på at tinnene er lange og at kammen ikke er for smal.(kommer an på hvor langt slør du skal ha) Den bør helst være blank/gjennomsiktig.
Montezuma Skrevet 7. februar 2003 #4 Skrevet 7. februar 2003 men hvis du skal til frisør; De som har litt peiling vil absolutt ikke feste sløret med kam. Det klarer de fint uten!
VesleBråka Skrevet 8. februar 2003 #5 Skrevet 8. februar 2003 Astra, kan ikke vi samarbeide litt, jeg har også lyst til å sy chiffon slør selv, men finner ikke noe stoff noe sted. Fikk tips om fransk silkechiffon med kanter (bånd?) men har ikke sett det noe sted. Jeg får vel starte med å finne hårkam..
Gjest Astra unplugged Skrevet 10. februar 2003 #6 Skrevet 10. februar 2003 Klart vi kan samarbeie :-) Har tenkt å kjøpe chiffon i metervare, og kante den opp selv, men finner du noe som er ferdig kantet så syng ut :-) Selve kantingen gjør jeg ved å brette inn stoffet to ganger, og så sy over med maskin. Jeg skal ha en del chiffon på kjolen også, så jeg kommer til å kjøpe nok til både kjole og slør. Har vært på Grønland i Oslo en kort tur, og der hadde de masse chiffonstoffer, men jeg er usikker på prisen. Disse var uten kant. Skal dit igjen i løpet av februar/mars, sammen med hun jeg skal sy kjolen sammen med. Lover å gi beskjed, når jeg har funnet noe. Astra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå