Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har nå for første gang gått til innkjøp av eggløsningstester.

Men jeg skjønner ikke bruksanvisningen :sjenert:

jeg er nå akkurat ferdig med min første pergo kur. ( 1 kur a 5 dager) Og jeg er da i skrivende stund på dag 10 i syklusen. altså 10 dager etter 1 mens dag.

Og i pakkningsvedlegget så regner de 1 mens dag som dag 3+ og at du da skal begynne å teste på dag 12# som da er dag 10.

jeg skjønner ikke... :frustrert: blir litt forvirra jeg.

mine sykluser ligger på rundt 30 dager. Bortsett fra den siste som var på 40 dager. :forvirret: Når ville dere begynnt å teste for eggløsning.

kan vell nevne at jeg har eggløsning, tok blodprøve. progesteron nivået skal ligge på 30 og hos meg lå det vistnok på 18.

Håper noen kan hjelpe mitt rotete hode og gi meg ett lite råd for når jeg kan begynne å tisse på pinnen.

mannen foreslo at han skulle lese bruksanvisningen for å se om han kanskje skjønte noe. :legrine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Vonnie.

Jeg har ingen erfaring med quick response EL-test, og har relativt lite erfaring med EL-tester i det hele tatt, grunnet veldig lange syklusser og uregelmessige syklusser, det ble rett og slett for dyrt til slutt (tok EL-tester i nesten 25 dager i strekk).

Til saken: Det er vanlig å starte testing fra dag 10-12 alt avhengig av hvor lang syklussen er. Jeg mener at det er 5 tester som er beregnet til en sykluss. Lutealfasen er vanligvis på rundt 14 dager +/-, så hvis du har syklusser på 30 dager har du en lutealfase på ca 14 dager, da ville det ikke være dumt å starte med testing i morgen eller deromkring. Jeg har som sagt brukt veldig mye penger på EL-tester og har derfor sluttet med de (jeg har forresten heller ingen eggløsning). Lykke til i hvertfall og kanskje dette var til litt hjelp...

Ha en fin pergokur ;) .

Skrevet

Hei

Da tat jeg en sjangs og begynner å teste i morgen.

Ja dissa testene koster en formue hvis man skal teste gjennom alle syklusene.

250 kr for 7 tester.

jeg håper jeg skal klare meg med 1 pakke. Tenkte jeg sulle prøve å teste for å se om jeg kan finne eggløsningen. men det er nok ikke noe jeg kommer til å fortsette med. det er det altfor dyrt til.

Tusen takk for svar belle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...