Gjest Kermit Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Er det noen som vet om det går an å blokkere annonyme anrop på mobilen? Jeg blir så drittlei av "skjultnrogsåsierviingentingnårtelefonenblirtatt" telefoner.
Hu i Svingen Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 He he, ja, det er nesten som gjester på KG. Tror ikke skjult nummer kan blokkeres?
brumma* Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Tipper du blir kvitt endel av dem ved å reservere deg mot telefonselgere. Hos meg er det ihvertfall stort sett de som ringer (og "legger på", dvs de ringer opp flere på en gang og snakker med den som tar tlf først. De andre opplever at det blir lagt på) når det er anonymt nummer. Irriterende som bare det!
Gjest Kermit Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 (endret) Jeg har vært reservert i flere år nå. Selgere har, så vidt jeg vet, heller ikke lenger lov til å ringe med skjult nr. Det ringer alt fra 6 om morran til 12-1 på natta, så jeg kan vel neppe skylde på selgere - uansett hvor deilig det hadde vært. Ikke kan jeg slå av lyden heller siden jeg må høre det hvis jobben ringer. På hustelefonen har jeg en innstilling hvor anonyme anrop automatisk blir sendt videre til en telefonsvarer som sier "Den du forsøker å ringe har reservert seg mot anonyme anrop". Hadde jammen vært kjekt med noe slikt på mobilen og. Endret 27. november 2006 av Kermit
brumma* Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Hvis du er reservert allerede er det vel neppe selgere, selv om jeg blir oppringt av selgere med hemmelig nummer og til alle døgnets tider. De ringer til og med i helgen... (Har store planer om å reservere meg, har bare ikke fått gjort det enda!) Aner ikke om de har lov til å ringe med hemmelig nummer, men de gjør det i tilfelle allikevel. Blæh... Heldigvis har ingen jeg kjenner hemmelig nummer, men for selgerenes skyld skulle jeg gjerne hatt tilsvarende den beskjeden din. Det hadde vært til pass for dem! Kanskje du har har en stalker?
Gjest graceland Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Inkassofirmaer har en tendens til å ringe med skjult nummer. Selv liker jeg ikke å ta telefonen når skjult nummer ringer, for det er aldri noen jeg kjenner likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå