Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Jeg lurer på om dere har opplevd at jenta er for vid der nede under sex? Er det et tema?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Har ikke opplevd jenter som alltid er for vide. Men noen ganger hvis vi har holdt på en stund og hun er veldig våt, kan det føles slik. Men det er jo ikke slik hele tida. Fordelen da er jo at jeg kan holde på nesten ubegrenset lenge, men det er jo grenser for hvor lenge det er gøy å holde på da. Leste en annen tråd her inne om knipeøvelser, og det er vel relevant i denne sammenhengen. Noen vil hevde at analsex er en løsning i en slik situasjon. Dem om det.
Wildy Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Blir det for vått blir det lite artig. Men det er jo ikke verre enn at man har en hånduk i nærheten og tørker av litt innemellom...
Lupus Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Dette har aldri vært et tema for meg iallefall. Tror nok sannhetsgehalten i dette med at "vide damer" er problematisk er diskutabel. Som sagt, det er det jeg tror.
Lestat Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Tror nok sannhetsgehalten i dette med at "vide damer" er problematisk er diskutabel. ← Helt enig. Har aldri opplevd "problemet" jeg heller
Gjest usmc Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Aldri møtt denne opplevelsen, men heller jenter som har vært grunne og vanskelige å komme inn i. Deilig har det vært uannsett. Kvinner jeg har vært med som er over 180cm har merkelig nok vært gjennomgående trange og kort. De sier at like barn leker best, betyr det at menn som er ekstremt høye er gjennomsnittelig mindre utrustet? Selv er jeg innen for norm i høyden(178), men er lang og tjukk i forhold til gjennomsnittet. Mye å lure på? Damer er flotte lel...
Wildy Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Aldri møtt denne opplevelsen, men heller jenter som har vært grunne og vanskelige å komme inn i. Deilig har det vært uannsett. Kvinner jeg har vært med som er over 180cm har merkelig nok vært gjennomgående trange og kort. De sier at like barn leker best, betyr det at menn som er ekstremt høye er gjennomsnittelig mindre utrustet? Selv er jeg innen for norm i høyden(178), men er lang og tjukk i forhold til gjennomsnittet. Mye å lure på? Damer er flotte lel... ← Tja... jeg har vært sammen en på godt over 2 m ( høyden altså...) og han var ikke det jeg vil kalle annet enn normalt utstyr. Mens en liten sprett på knappe 1.70 var meeeget godt utrustet. Så kanskje lave menn har større penis? Nah... holder neppe som statistikk dette....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå