Gjest FiaMia Skrevet 6. februar 2003 #1 Del Skrevet 6. februar 2003 Hei! Jeg vil bare spørre dere om det er vanlig å ha sex i gjennomsnitt hver 4. dag? Jeg synes det er for lite, men det er visst ikke noe jeg kan gjøre for å forandre dette. Han er rett og slett ikke interessert i å gjøre det oftere, og det plager meg en del. Er jeg kravstor eller synes dere også det er lite? Det er forøvrig veldig tilfredstillende når det skjer altså! :D Takknemlig for svar! FiaMia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 6. februar 2003 #2 Del Skrevet 6. februar 2003 Hei FiaMia, Jeg tror det du opplever er veldig likt "gjennomsnittet". Er det ikke omtrent to ganger i uka som er "vanlig" da...? Det er vel slik at sex-lysten går litt i bølgedaler, uten at det er noe galt i det. Personlig kan jeg merke at om jeg er inne i en travel periode, mister jeg lysten til sex. Og andre ganger kan jeg ikke få nok :oops: Så er nok jeg også kravstor Har du prøvd å vise ham litt mindre interesse? Det vekker noenganger interessen hos motparten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 6. februar 2003 #3 Del Skrevet 6. februar 2003 Med oss kommer det an på.. Det kan gå nesten en uke en gang og så omtrent hver dag neste.. Det er så forskjellig og kommer an på hvor travelt og hvordan vi føler oss. Men jeg tror gjennomsnittet er som gjest sier, ca 2 ganger i uken. Hadde jeg vært deg hadde jeg pratet med han om dette, det er jo mulig han ikke er klar over hvordan du føler det og at du har behov for mer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 6. februar 2003 #4 Del Skrevet 6. februar 2003 Sorry, ikke gjest men Miranda sier.... Litt trøtt her jeg sitter tror jeg..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FiaMia Skrevet 6. februar 2003 #5 Del Skrevet 6. februar 2003 Takk for svar! Joda, han er klar over det, har tatt det opp tidligere. Vi har vært sammen i over ett år, og det skjedde ikke så mye oftere (ca 3 ganger pr uke) da vi var nyforelska heller. Det plager meg litt nå, og da tenker jeg at det vil plage meg mye mer om noen år! Vi jenter blir vel ikke akkurat mindre lysten med åra... :-? I tillegg er han 6 år eldre enn meg! Det var iallefall en liten trøst å høre at det er noenlunde "normalt" å ha sex nesten to ganger i uka. Skulle bare ønske han viste litt mer interesse for sex, har vært borti gutter før som helst vil ha hver dag og mere til.. (klynk klynk! ) FiaMia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2003 #6 Del Skrevet 6. februar 2003 Hei! Jeg vil bare spørre dere om det er vanlig å ha sex i gjennomsnitt hver 4. dag? Jeg synes det er for lite, men det er visst ikke noe jeg kan gjøre for å forandre dette. Han er rett og slett ikke interessert i å gjøre det oftere, og det plager meg en del. Er jeg kravstor eller synes dere også det er lite? Det er forøvrig veldig tilfredstillende når det skjer altså! :D Takknemlig for svar! FiaMia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 8. februar 2003 #7 Del Skrevet 8. februar 2003 Har selv sex knapt en gang i måneden... kunne tenkt meg det hver dag. Snakk om å ha forskjellig appetit? Folk er forskjellig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 8. februar 2003 #8 Del Skrevet 8. februar 2003 Har selv sex knapt en gang i måneden... kunne tenkt meg det hver dag. Snakk om å ha forskjellig appetit? Folk er forskjellig... Knapt en gang i måneden?? Kniper hun igjen?? Daaakaj Kevin. *trøste* Ellers enig med det som er skrevet her. Kommer jo litt an på. Av og til er det veldig ofte, av og til går det litt lenger imellom hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2003 #9 Del Skrevet 9. februar 2003 Vi har sex 5-7 ganger i uken. Har vært samboere i et ig et halvt år. Apetitten vår er veldig lik-så heldig for oss Men forrige samboeren min hadde nesten ikke sexlyst, da var det snakk om 1-3 ganger i uken.. Snakk om å være desperat da... Jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå