mocci Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Heia! Jeg ønsker å dele av et rom til min valp. Hvor kan jeg få tak i noe som kan fungere som en romdeler/grind?? Jeg har vært på plantasjen og sett på en kompostbinge der, men slik jeg forstod det så kan den ikke brukes på langs, den er nødt til å være festet som en firkant?? Tusen takk for alle svar
Laban Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Heia! Jeg ønsker å dele av et rom til min valp. Hvor kan jeg få tak i noe som kan fungere som en romdeler/grind?? Jeg har vært på plantasjen og sett på en kompostbinge der, men slik jeg forstod det så kan den ikke brukes på langs, den er nødt til å være festet som en firkant?? Tusen takk for alle svar ← Er det bilde av valpen din? En mops? Gratulerer, du går mange morsomme år i vente! Sånn grind som du tenker på hadde jeg, veldig praktisk. Har sett dem rundt omkring på noen dyrebutikker, hvis jeg var deg ville jeg vel bare tatt frem gule sider og begynt å ringe rundt... Hilsen mopseeier.
Cappuccino Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Her er f.eks noen valpegårder, men vet ikke om du vil bestille på nett, eller om det va noe slikt du tenkte deg. Men du ser nå hvordan den ser ut. Her er flere treff hvis du ønsker å se.
mocci Skrevet 28. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2006 Hei! Laban: nei det er en fransk bulldog jeg har fått meg men ser likheten med en mops På bildet er Sara (valpen) kun 7 uker og hun har ikke fått opp flaggermus ørene enda. Men de er desto oppe nå da hun er 10 uker Jeg har allerede en valpegård som jeg har henne i om natta og her har hun buret sitt og gulvet er dekket med aviser da hun tisser veldig ofte. Jeg tar henne heller ikke ut for å tisse om natta, da hun aldri sier et pip og plutselig tisser hun. Jeg har heller ikke stengt henne inne i buret, da jeg syns det tross alt er bedre at hun tisser på avisene i valpegården. Jeg håper ikke dette forsinker renslighetsprosessen, jeg tar henne ut hele dagen og på kvelden. Jeg er på utkikk etter noe tilsvarende en valpegård men som er lettere å ta med seg hvis man vil bare stenge av et rom for en kort periode. Vi skal nemlig pusse opp flere rom hjemme og jeg tror sara vil gå nuts hvis hun ikke kan se oss men hører oss da hun er innestengt på et annet rom. Jeg tenkte det kunne være en bra løsning at hun er på naborommet/dele av samme rom som oss, slik at hun både seg oss og samtidig er nær oss uten å komme opppi alt oppussingsutstyret. Har dere erfaring i å bruke kompostbinge fra Biltema? kan denne stå av seg selv på langs??
sjokovanilje Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Jeg har kompostbinge fra biltema (forøvrig den samme som de har på plantasjen, men til 1/3 av prisen!) og bruker den flittig til å dele mellom rom. Bruker da bare en av delene og setter den foran døråpningen. Slik kan hunden være i et annet rom men fortsatt se deg. De står ikke av seg selv på langs nei, men kanskje du kan ha en vinkel åpen og støtte den mot et hjørne? Evt sette sammen to til en stor valpebinge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå