Gå til innhold

valp renslighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia!

Jeg har min valp i valpegård på stua om natta og jeg tar henne ikke ut på tisseturer i løpet av natten. Hun tisser på aviser i valpegården og det skjer så fort at jeg knapt nok rekker å registrere det selv om jeg ligger på sofaen i stua. Valpen har tilgang på vann om natta. Tror dere at dette vil forsinke renslighetsprosessen?? Jeg tar valpen ut ørten ganger på dagtid og kveld, men allikevel skjer det tissing inne......plutselig så bare kommer det en stråle stakkars :) Hvordan har dere gjort det med renslighetstreningen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, siden hun har litt tumleplass + tilgang på vann, blir hun nok mer våken på natta, og tissing skjer. Jeg har hatt valpene mine ved siden av sengen min, i åpent bur. Har de begynt å pipe på natta, har jeg stukket en hånd inn i buret og roet de ned. Da har de lært å sove hele natten veldig fort, og de har ikke tisset inne i buret

Skrevet

Jeg hadde et tynt, lite bånd på valpen som jeg bandt om håndleddet mitt. Når hun ble urolig våknet jeg, og kunne ta henne ut.

Skrevet

Jeg satte på vekkeklokka og gikk ut med valpen 1-2 ganger pr. natt i begynnelsen. Han ble renslig veldig fort! Jeg ville unngå at han tisset inne i det hele tatt, og tenkte at hvis lukta først var der var det lettere å gjøre fra seg innendørs lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...