Gå til innhold

Fjerner du håret nedentil?

Anbefalte innlegg

Gjest graceland
Skrevet

Helt, delvis, eller ikke i det hele tatt?

Og hvordan ser du på de kvinnene som velger å fjerne alt intimhåret? Er det slik at de hårløse blir sett på som "åtteåringer" i dusjen i svømmehallen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger alt, men for det meste har jeg en stripe foran. Ærlig talt bryr jeg meg katta om hvordan andre har kjønnshårenen sine, det er ikke noe jeg legger merke til i garderoben.

Skrevet

Fjerner alt!

Og hvordan andre kvinner vil ha sine kjønnshår bryr jeg meg svært lite om. Man gjør som man vil.

Skrevet

Fjerner rubb og stubb. :)

Hva andre gjør bryr jeg meg ikke om. Det får være opp til hver enkel.

Skrevet

Fjerner det iblant, og dusjer aldri sammen med andre kvinner.

Skrevet

Nei, lar det stå igjen en stripe.

Skrevet

Fjerner alt, og bryr meg kun om min egen jentetiss :Hehe:

Gjest Maksprell
Skrevet

Jeg pleide å fjerne alt utenom en liten stripe da jeg hadde regelmessig..øhh..ehh...hva kalles det igjen..sex! men nå i disse tørkeperiodene så lar jeg alt bare gro.

Andre får gjøre akkurat som de vil.

Gjest Silmarill
Skrevet

Fjerner det meste bortsatt fra en liten stripe sånn forran hvis du forstår.

Jeg smører inn med glidekrem der jeg har barbert for å unngå røde nupper/kløe.

Bare et lite tips sånn når du først spørr om barbering. ;)

Tror nok ikke noen ser på intimbarbering annet enn at de som gjør det er nøye med utseende for sin egen skyld eller at de har et sexliv der man "pynter" seg for partneren.

Skrevet
Jeg smører inn med glidekrem der jeg har barbert for å unngå røde nupper/kløe.

Bare et lite tips sånn når du først spørr om barbering.  ;)

Og dette hjelper?

Det må jeg prøve. Jeg barberer nesten alt, men har en liten stripe igjen. Men jeg får disse røde nuppene med en gang, ser ut som kviser. Og de klør noe helt sinnsykt.

Har prøvd så mye forskjellig nå, fra og smøre meg med fuktighetskrem og annet..

Skrevet

Jeg tar bare bort det som havner utenfor trusa. Orker ikke å styre med mer, får bare røde nupper og det klør, og det er det ikke verdt. Samboere liker meg best når jeg er fornøyd,han. ;)

Skrevet

Syns ikke denne tråden passer under samliv og relasjoner jeg.

Skrevet (endret)

Beholder en liten stripe foran. Noen ganger fjerner jeg alt, bare for å få "nytt" hår der foran, en merkelig greie jeg har fått for meg.

Edit: Glemte å si at jeg er uhyre lite interessert i andre menneskers underliv, så om folk barberer eller ikke bryr jeg meg ikke om i det hele tatt.

Endret av Zari
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Fjerner alt unntatt en flyplass.

Hvorfor skulle jeg se på en f.eks 37 åring i svømmehallen som en 8-åring? Hun er da vitterlig 378, ikke 8.

Kan ikke folk passe sine egne musesaker? Med mindre du skal ta deg en dukkert ned på henne, er det ikke din sak hvilken sveis hun har :)

Gjest Silmarill
Skrevet
Og dette hjelper?

Det må jeg prøve. Jeg barberer nesten alt, men har en liten stripe igjen. Men jeg får disse røde nuppene med en gang, ser ut som kviser. Og de klør noe helt sinnsykt.

Har prøvd så mye forskjellig nå, fra og smøre meg med fuktighetskrem og annet..

Det hjelper faktisk. Har altid fått nupper jeg også men så var det ei som nevnte glidemiddel for meg og det hjalp :)

Gjest Silmarill
Skrevet
Jeg tar bare bort det som havner utenfor trusa. Orker ikke å styre med mer, får bare røde nupper og det klør, og det er det ikke verdt. Samboere liker meg best når jeg er fornøyd,han. ;)

Smør deg med glidemiddel etter barbering og etter behov.Der du har barbert altså :)

Gjest graceland
Skrevet
Fjerner alt unntatt en flyplass.

Hvorfor skulle jeg se på en  f.eks 37 åring i svømmehallen som en 8-åring? Hun er da vitterlig 378, ikke 8.

Kan ikke folk passe sine egne musesaker? Med mindre du skal ta deg en dukkert ned på henne, er det ikke din sak hvilken sveis hun har :)

Enig. Det er en kjent sak at folk mister håret mellom bena i 378-årsalderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...