jento Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Er veldig usikker på kva slør og smykker eg skal velge, og ønsker å se det sammen med kjolen før eg bestemmer meg..tilbehøret har jo litt å si. Når ein har bestemt deg for kjole, kan ein då reise tilbake til salongen for å prøve kjolen sammen med slør, smykke o.l. sidan ein ikkje fekk tid til dette på prøvetimen??? Eller må en vente til kjolen t.d. skal tilpasses?
Sunbird Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Jeg skal tilbake på nyåret en gang for å prøve kjolen igjen. Hun i butikken sa at jeg da godt kunne ta med meg slør og annet tilbehør hvis jeg hadde det. Du får helt sikkert gode svar hvis du ringer til butikken å spør. Jeg fikk i allefall beskjed om at jeg bare kunne ringe hvis det var noe jeg lurte på.
Brura2007 Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Jeg skal vente til kjolen skal tilpasses der jeg føler det er like greit å slå to fluer i en smekk, det er nok lettere å se på tilbehør når kjolen passer perfekt! Men det er helt sikkert mulig å gjøre det før
Malama Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Jeg betilte rett og slett en ny time for å prøve tilbehør jeg, og det var null problem. (jeg har hatt tre prøvetimer der jeg kjøpte kjolen min jeg...) Da var jeg der og prøvde kjolen som jeg hadde bestemt meg for, med ulike slør, fant ut hva jeg vil ha (men det har de ikke, de har bare lengre slør, så jeg kommer til å kjøpe en annen plass, på nett kanskje) og fant smykke (jeg falt for et smykke de hadde der da, og kjøpte det etter å ha prøvd det til kjolen, hadde sikkert kunne lett i timesvis i smykkebutikker, men det var der, var fint, passet flott, og var ikke så dyrt, så jeg tok det) Når det gjelder undertøy (som jeg ikke ANER hvordan bør være til den kjolen, men håper de vet det...) kommer jeg vel til å vente til MIN kjole er kommet (om 4 måneder eller noe sånn) for å se hva som passer under kjolen når kjolen er passe stor (for den i butikken jeg har prøvd hittil har vi tatt inn minst en størrelse med nåler)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå