Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På alle bhene mine detter brystvorten litt utfor. Hva er da feilen med størrelsen? Er den for stram eller er skålene for store/små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd det samme. Jeg har målt meg opp og i mente etter diverse størrelsesguider og alltid landet på B80, men brystene velter ut av skålene.

Skrevet

Da har dere rett og slett for liten skål.

Gå i en undertøysforretning og be de hjelpe deg og finne en passende BH så vet du til neste gang du handler ett annet sted.

Skrevet

På meg sklir stroppene ned av skuldra. Hva kommer det av da?

Skrevet

@Cecilie: Kanskje du ikke strammer skulderstroppene nok? Hvis de passer ellers, så er det kanskje fasongen på bh'ene som ikke passer helt til dine skuldre. Du kan jo se etter bh'er med bryterrygg eller bh'er som har en ekstra stropp til å samle bh-stroppene mer. Hvis det er mye slark rundt brystkassen også, så bruker du kanske en bh med for stor omkrets?

Skrevet

Selv om man bruker riktig størrelse, varierer passform fra BH-type til BH-type. F.eks. er det ikke alltid BH med innlegg passer, selv om man kjøper rett størrelse - fordi passformen blir en annen. Vurder å bruke BHer uten innlegg, om du ikke allerede gjør det, de sitter gjerne bedre, er min erfaring.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet
Jeg har opplevd det samme. Jeg har målt meg opp og i mente etter diverse størrelsesguider og alltid landet på B80, men brystene velter ut av skålene.

75C skal du ha da.

Skrevet
75C skal du ha da.

Prøvd det og med akkurat samme resultat. I tillegg blir bh'n uhorvelig stram selv om jeg bruker den på ytterste hakk.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet (endret)

da ville jeg prøvd 75D

evt. 80D

Endret av Miss.Chanel
Gjest Bøllefrøet
Skrevet
På meg sklir stroppene ned av skuldra. Hva kommer det av da?

Samme her! Noen som vet hvorfor?

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

80C ;) En 75C hjelper lite, fordi en B-cup i 80 er like stor som en C-cup i 75. 80C ville jeg prøvd da.

Skrevet

Får ta meg en tur i en undertøys foretning og sjekke litt opp =) Så kan jeg skrive ner hva de sa =p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...