Gå til innhold

P-ring og utflod

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet

Har brukt p-ringen nå i noen uker, og har vært plaget med en del utflod. Flere som har opplevd det, og hvis du gjorde det, ble det bedre? Har ikke lyst til å ha sååå mye utflod. Jeg liker å sove naken, men nå renner det jo så fælt at jeg griser ned senga.. :tristbla:

Beklager ekle detaljer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også brukt den noen uker nå og vært plaga med mye utflod (dog ikke så mye at jeg ikke kan sove naken heldigvis). Håper det blir bedre etterhvert, venter spent på å høre om noen har erfaringer!

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet

Ingen som har noen erfaringer?

Dette er i ferd med å bli veldig plasomt, men jeg har ikke lyst til å slutte med p-ringen heller, for den fungerer perfekt på alle andre måter. :forvirret:

Skrevet

Jeg fikk også mer utflod da jeg begynte på p-ringen. Det gikk over etter en stund, men jeg husker ikke helt hvor lenge.. et par-tre mnd kanskje..? Synes og det var irriterende, men synes det var så digg å slippe pillestyret, så jeg ville fungere på p-ringen, til tross for utflod, sopp og voldsomme humørsvingninger i begynnelsen. Nå har imidlertid alt ordnet seg og jeg er superfornøyd. Har gått på ringen et par år snart..

Søstern min begynte nå i sommer og synes og det var plagsomt med økt utflod. Der har det også normalisert seg igjen nå. Så hvis dere er fornøyd ellers, hadde jeg hatt is i magen og ventet en stund til.

Lykke til!

Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet

Tusen takk for svar. Da smører jeg meg med tålmodighet! Har akkurat satt inn min andre ring! :)

Skrevet

Har alltid vært plaget med mye utflod, men har faktisk mindre nå som jeg går på ring, har brukt den i snart 3 år og er kjempefornøyd!

Skrevet

Jeg fikk også en del utflod de to første månedene, men det har avtatt og nå er det normalt.

Skrevet

Jeg har permanent hatt betydelig mer utflod etter jeg begynte på p-ring. Jeg mistenker også at p-ringen øker kjangsene for sopp betydelig, for jeg har plutselig hatt sopp hver bidige vinter siden jeg begynte å bruke dem, med unntak av ett år.

Det går noe opp og ned i perioder, og det er generelt betydelig værre om vintern enn om sommern...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...