Susan Skrevet 5. februar 2003 #1 Del Skrevet 5. februar 2003 Hallo. Håper det er noen som kan hjelpe meg, med å finne ut hvem det er som synger sangen i reklamen makrell i tomat. Den er bare så herlig, fin melodi. Har glemt melodien. Og hodet bare kverner. Uff Det er i hverfall en mann som synger. Håper noen kan hjelpe meg med å finne ut hvem det er som synger, og tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 6. februar 2003 #2 Del Skrevet 6. februar 2003 Se hva som skjer hvis du søker på tittelen "let me be the one" i kazaa. Aner ikke hvem som har laget den, men jeg tror det var en slags "underholdningspop"-slager fra engelsk hold på 70-tallet. Husker nå uansett at mine foreldre spillte den av og til når de hadde fått nok av den ene Beatlesplaten de hadde, eller ikke gadd å høre mer Mozart, Beethoven eller Ivan Rebrov. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 8. februar 2003 #3 Del Skrevet 8. februar 2003 *rekker opp hånden* Jeg vet jeg vet! Det er Shadows, og finnes på en samleplate med låter fra 1970-1990 eller noe i den stilen. Det er en samleplate i hvert fall, og den ligger inni et oransje pappomslag. Denne låten er visst en Grand Prix-sang - og som du hører rimelig atypisk Shadows. Resten av platen er kun gitarlåter som vi kjenner fra Shadows. Helt enig - det er en herlig sang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Skrevet 12. februar 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 12. februar 2003 Hei dere. Tusen takk for svar. Nå skal jeg kjøpe den cd`n. Tuuusen takk :D Klem susan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå